NOD Juni 2018

@lilly ik gebruik “mijn kalender”
@joena oh wat stom! Ik heb ook wel eens zo’n maand gehad en duurde uit eindelijk 44 dagen. Hopelijk weet je snel meer! 
@wannabemom stom dat je ook menstruatie heb gehad! 
@mommyofmynovella hopelijk weet je ook meer binnenkort.
 
ik blijf ook hier opkomen! Ik ben inderdaad helemaal gesetteld! Zo fijn hier, maar vandaag rond 4 uur enorme regen. Morgen tot zaterdag zonnig weer en 30 graden. @joena Thanks voor de tips! Die ga ik even bekijken
 
ik gebruik ook de app 'Glow'.
Er hangt ook een forum aan vast en elke dag posten er mensen hun positieve zwangerschapstesten, dus ik word er toch wel een beetje vrolijk van in anderen hun plaats :). ik gebruik hem nu al 10 (!) maand en heb dus een heel mooi zicht op mijn cyclus, die overigens elke maand hetzelfde is, je kan hem beter voorspellen dan het weerbericht :) maar toch geraak ik voorlopig niet zwanger :( 
 
Ik gebruik ook de app mijn kalender. Vind ik super handig! 
@beautygirl heerlijk hoor, geniet er van! 
Ik heb vandaag trouwens mn avond eten over geslagen omdat het allemaal niet zo lekker rook, en dus ook nie zo goed smaakte. Terwijl ik niks anders dan anders had, Wes en Novella vonden het heerlijk. Heb ook ondanks een vol gevoel al de hele avond. Vreemd..
Ik ga nu slapen. De wekker staat om 5u, maar Novella zal me zeker al eerder wakker maken. Ze heeft vandaag dr 14 maanden prikjes gehad en die zijn wel heftig kwa bijwerkingen ook. Of ze slaapt als een blok door... Kan ook haha. In ieder geval, welterusten dames! 
 
Ha allen, zo veel berichtjes! 
@lilly, ik gebruik de app FLO. Vind hem superfijn - veel registratie-mogelijkheden en ziet er heel mooi uit wat ik ook altijd fijn vindt. Wel in het Engels... 
Was vanochtend een beetje misselijk, maar rest van de dag weer niets gemerkt, geen afscheiding, niets! Zaterdag is volgens app mijn menstruatie, dus mag dan pas gaan testen. Maar kan bijna niet wachten, zo ongeduldig! Wie gaat er nog meer dit weekend testen?  
Voor iedereen die een nieuwe ronde ingaat, zet hem op!!!! 
 
@valentine @mommyofmynovella voor jullie dus nog even spannend!! Ik duim voor jullie ??
 
@joena ik vond jou steeds de positievere in de groep, niet nu negatief over jouzelf gaan denken!! Het komt echt wel goed, met ons allemaal!! Vertrouwen erin houden ❤ Na zoveel maanden wachten is het lastig maar ook jullie kindje is onderweg! En misschien, heel misschien zit hij of zij al in jouw buik! En anders fladdert t nog even rond om tijdens de volgende ronde aan te komen vliegen ?
 
Hey,
Bij deze sluit ik mij ook aan bij het groepje afgelopen dagen alle posts gelezen? de gelijkenissen, de steun en begrip die er is super! En proficiat voor de gelukkigen onder ons en aan de andere snel hebben wij ook een positieve test in ons handen... We moeten positief ingesteld zijn
Ik ben psychologisch al 2 jaar bezig... 14 maand ontpillen zonder eisprong en zit nu aan ronde 8... Eerste 5 maanden was de cyclus ong 35 dagen. . Dan opeens 49 dagen ? vorige ronde 41 ...  Nu ronde 8 zit ik op dag 45 heb reeds 2 keer een test gedaan want wanneer valt de NOD bij 14 dagen verschil in cyclus... Negatief... En zoals velen hier zeggen dan liever dat de MS dan doorbreken dan dit..
Veel liefs 
 
Terug
Bovenaan