NOD Juni 2018

Ik gebruik mijn kalender. 
Wat betreft de app hier, die vraag hoef je nietvte antwoorden dacht Ik? Geloof dat je ook kon overslaan?  Nu twijfel ik. 
Anyhoeee ik heb na vanmiddag geen roze meer gehad, wordt steeds blijer van de gedachte dat dit de innesteling idd was. Precies 9dpo. Pfffff 
Ik wilde morgen al testen maar ik wacht toch nog een dagje:)
 
Ik ga slapen en morgen snel plassen haha. 
 
Trusten. 
 
Ik doe deze ronde ook mee. 
Ronde 54,    1e IUI poging eerste 2 maanden IUI mislukt door te hoge dosering hormonen.
Vrijdag mag ik testen, maar verwacht er niks van. Verschikkelijk elke keer dat wachtbankje.
Succes meiden 
 
 
Zijn er meer die vanaf zaterdag kunnen testen ? Ik ben jets wat onregelmatig ongesteld dus kan zaterdag nog te vroeg zijn maar kan ook zijn dat ik vrijdag opeens ongesteld word dus hou zaterdag maar aan 
 
Zo, al tijdje aan het meelezen.. even geleden iets gepost dat ik naar de gyn mocht. Echo gehad, dacht een eisprong te zien dus bloedprikken on te kijken of dat ook echt zo is. Volgende week nieuwe afspraak om te kijken wat de behandeling word.. spannend! Had vlak voor die afspraak wel een heeeel licht positieve ovulatie test (voor het eerst) die daarna alleen maar terug liep dus kan wel echt een eitje zijn geweest, zit nu dus op het wacht bankje en zou dan een cyclus van 30 dagen moeten hebben dit keer. Ga zaterdag testen! Al verwacht ik er niet veel van. Wel echt buikpijn gehad maandag. Alsof ik veel te lang het plassen op had gehouden, zo’n gevoel.. toen alleen dinsdag nog heel klein beetje verder niet meer. Heel spannend allemaal! Lang verhaal geworden maar ik wacht dus nog met een aantal van jullie mee!! 
 
Nou hier in m'n menstruatie doorgekomen ?... Was gister echt helemaal niet lekker. Voelde me echt beroerd en vanmorgen begon t met oud bloed en daarna steeds meer naar helderrood. k had t al verwacht...nu maar weer door naar de volgende ronde... Balen zeg! 
 
@Krokusjes; he wat balen joh, maar anderzijds misschien maar beter dat deze nu is doorgebroken dan kun je ten minste echt weer op naar de volgende rond. De aanhouder wint!
@citrus: oeh spannend, hopelijk heb je een geslaagde innesteling
Ik merk zelf dat ik steeds meer drukgevoel in de onderbuik krijg, gedeeltelijk vergelijkbaar met afgelopen maand en dat eindigde in een menstruatie dus ik ben bang dat het nu ook zo gaat. Wel heel minimaal wat gespannen/gevoelige borsten. We wachten af.. Nog zeker minimaal een weekje wachten.
 
Terug
Bovenaan