NOD Juni 2018

Aan iedereen met een positieve test, proficiat!!!
Ik sluit me nogmaals aan bij de andere groep, helaas. Gisteren is men menstruatie doorgekomen, ergens wel verwacht maar toch is er altijd een beetje hoop... 
Nu ben ik wel 'opgelucht' door een gesprekje met de gynaecoloog. Ik hoef absoluut geen jaar te wachten voor verder onderzoek. Ze zei met dat de meeste (jonge) koppels al starten na 6/9 maand. Oef gelukkig...
Alhoewel ik het toch nog eventjes heb uitgesteld,.. Wie heeft er al de eerste onderzoeken doorlopen? Wat hebben ze precies getest bij jullie? 
 
@Citrus was fijn! Ik heb goede hoop!
@Krokusje @Leah balen meiden!  Maar hou goede hoop:) 
 
Ik heb sinds eergisteren een extreem vette huid:/ Dit heb ik echt nooit meer gehad sinds de puberteit. 
 
Nog 4 dagen wachten... Voor de rest wel last van mn boobies maar dat js voor elke NOD. 
 
Hoi lieve meiden, in de eerste pagina's heb ik een paar keer gereageerd! Maar ik kan op mijn telefoon of in de app niet meer inloggen via Facebook en dus niet reageren. Hoe irritant!
Maar ik lees dus alles fanatiek mee, iedere dag en leef met iedereen mee! Wat een leuke groep is het inmiddels. 
Zelf heb ik morgen mijn NOD (eerste kindje, eerste ronde). Ik voel niets geks, sinds twee dagen pijnlijke tepels en kramp in mijn onderbuik. Maar zoals we allemaal weten: dat kan gewoon de menstruatie zijn die komt! 
Als ik vrijdagochtend niet ongesteld ben, ga ik testen! 
 
@krokusje en leahboer: balen zeg. Nou je hebt in ieder geval duidelijkheid! Op naar de volgende ronde!!?
Ik heb net nog maar eens een test gedaan. Uiteraard negatief. Dus hopen dat ik vandaag ongesteld ga worden ??.  Ga dinsdag op vakantie en geen zin dan ongesteld te zijn..
 
@Friezin: welkom!!! En een spannende tijd dus. Houd je ons op de hoogte ? Die pijnlijke tepels heb ik idd ook al een week. Maar heb ik vaak ook als ik ongesteld moet worden...
 
Hoi allemaal, 
Ooh wat een droevig nieuws voor velen :/ gelukkig zijn jullie allemaal positief ingesteld: op naar de volgende maand!
Voor de APP gebruik ik Clue (al bijna 3 jaar, ik ben ook al meer dan 3 jaar pilvrij). 
Mijn NOD is 26 juni, dus ik ga dit weekend nog niet testen denk ik. Weet nooit goed of ik mezelf kan inhouden :) hangt er vanaf wat ik nog allemaal ga voelen denk ik. 
Mijn symptomen vandaag (8DPO):

énorm opgeblazen
zeurende pijn in onderbuik, dat voel ik vooral bij wandelen, maar ook wanneer ik gewoon neerzit
gevoelige tepels + mijn bh die lastig is (al zijn mijn borsten niet pijnlijk voorlopig)

@Citrus: succes! ik vind het super spannend voor jou!
 
Hey BO GA,
Ik wacht met je mee mijn nod is zondag. Dat opgeblazen herken ik heel erg! Men men men.. Aan het einde van de dag ben ik net 5 maanden zwanger zo’n bolle buik. 
 
Terug
Bovenaan