NOD Juni 2018

Nou zoals ik dacht.. en hoopte.. vanochtend helder bloedverlies. Dus mn ovulatietest klopte dan wel een week later. En daarom overtijd. Menstruatie gestart....
Ben gewoon opgelucht dat ik ongesteld ben. Cyclus heeft 38 (????) dagen geduurd. Hoop komende maand weer 31/32! Wel balen want na die test seks gehad en de dag ervoor ook en dan denk je; waarom dan weer niet zwanger? Maar goed....
Succes voor de meiden die nog wachten! Ik duim mee??
 
Vanmorgen heel misselijk wakker. Geen menstruatie nog. Ik heb ook heel slecht geslapen 2 nachten al omdat mn dochter om de 4 uur wakker is. Gisteren hield ze me zelfs anderhalf uur wakker... Maar dat kan de beroerdheid dus verklaren. Vanmiddag haal ik weer een testje voor morgen, mocht ik nog niet ongesteld zijn. Hoe is het met de rest?
 
@jala aaahh maar het zegt indrd nog niks!
@joena aaah toch wel? Ergens wel een opluchting denk ik? Maar toch, tis bittersweet he... Ik dacht dat je misschien ook toch nog zwanger was. Het komt goed meid! Nieuwe ronde nieuwe kansen, en ook jij zal gezegend worden met een prachtig kindje. Hopen dat je cyclus eenmalig zo lang was! 
 
@Mommyofmynovella; nog niks dus. Spannend! Wie weet ?. Ik hoop met je mee. Balen van die slechte nachten. Het weekend lekker bijtanken!
Ja aan de ene kant wel een opluchting dat de nieuwe ronde nu begonnen is. En dat ik deze kan afsluiten. Ronde 5! Lief je bericht! Gister was ik heel verdrietig. Down.. chagrijnig.. huilen. Met mn vriend over gesproken en die stelde me wel gerust. Ik ben er echt teveel mee bezig heb ik het idee. Maar ben soms bang dat er wat mis is. Heb in t verleden ook wel eens een soa gehad en die horror verhalen moet je echt niet lezen via Google. Dan word je gek. Dan ga je meteen denken dat je onvruchtbaar bent terwijl dat nergens op slaat. Om de druk nog even extra op te voeren ??? Maarja zeg maar eens tegen jezelf: "en nu ga je er minder mee bezig zijn"
 
Joena: dikke knuffels... Moet echt niet leuk zijn: een hele week die vervelende onzekerheid en dan nu de teleurstelling. 
Je bekijkt het positief: nieuwe ronde is een nieuwe kans :) ook wel fijn misschien om te weten dat die ovulatietesten duidelijk werken :) en ookal doe je alles volgens de regels, dan nog lukt de innesteling voor 40% niet (https://mens-en-gezondheid.infonu.nl/zwangerschap/51119-zwanger-worden-de-innesteling.html). Je moet je dus zeker en vast geen zorgen maken :) :) 
 
 
 
ps. om nog even verder te gaan op gisteren, kan je blijkbaar door aanpassingen in je voeding de kans op innesteling vergroten (https://www.rikaonline.nl/innesteling-verbeteren/) 
 
@jalaa jammer! Maar misschien nog te vroeg ! 
@joena, ah balen. Ook al is het een opluchting dat je nu de nieuwe ronde in kan, het blijft KUT. Sorry voor mn woordkeus. Ik weet niet wat je doet qua ontspanning. Maar ik heb ook besloten er minder mee bezig te zijn. Nu 2 maanden volop gehoopt en ieder pijntje gedacht dat er iets gaande was. En nu denk ik, ben ik echt zo stom, of is de innesteling mislukt, nou dan beginnen de gedachtes hoor. Denk gelijk dat ik een vijandige baarmoeder heb die geen kindjes accepteert. Duszzz ik blijf wel gezellig t forum lezen en van mij afschrijven (dat helpt mij) maar verder ga ik proberen veel afleiding te zoeken in wandelen, werken, in bad zitten, vriendinnen zien en met mijn man en hond leuke dingen doen en ontspannen/genieten. Hopelijk lukt het dan wel en kunnen we veranderen van forum haha. Ik hoop dat het jou ook lukt wat meer ontspannen erin te staan! ? 
 
@wannabemom: jaaa precies dat! Je gaat van alles in je hoofd halen wat er eventueel fout zou kunnen zijn. Terwijl het echt niet vreemd is dat je niet direct zwanger bent. Helemaal niet als je 12 jaar de pil hebt geslikt (zoals ik).?
Ik doe aan fitness, spinnen, bodypump.. fietsen doen wij ook graag met mooi weer hier door de duinen (woon vlakbij katwijk en noordwijk en ja klinkt oudbollig maar heeeeerlijk) en heb veel leuke vriendinnen waar ik soms een feestje mee pak of de kroeg in ga. Vanavond komt een oud collega eten ! En dinsdag gaan we naar Griekenland dus dan kan ik echt ontspannen!! ?. En dan ben ik niet meer ongesteld als het goed is. Dus ontspanning genoeg. Ik blijf ook op dit forum hangen..... Om jullie te volgen...Maar ga proberen niet elke dag weer in te loggen ? (proberen hahah)
 
Terug
Bovenaan