NOD Juni 2018

@Bo Ga oh opvallend ik heb precies hetzelfde. Mijn hoofd zit vol snot (sorry allemaal haha) bij mijn borsten voel ik geen verschil. Ik heb nog steeds dat ballon gevoel in mn buik. Vooral als ik over hobbels rijd met de scooter of fiets. Aan de afscheiding zie ik niets geks, net als anders. 
Waarom neem je 2x foliumzuur ? 
Ik neem iedere ochtend mama compleet 1x. 
 
Wij lijken wel een clubje :) hopelijk allebei raak dan :) 
ik had ergens gelezen dat foliumzuur helpt ook bij doorbloeding en dat je dat in die twee weken best dubbel mag nemen... het is maar proberen hé :D 
 
@ananas en @Joena I knowww maar de eerste keer dat ik over tijd was, bleek ik ook maar een lange cyclus van 57 dagen te hebben. Dat was wel dan de eerste cyclus na het stoppen met de pil, maar alsnog zit ik hier met de gedachten "het zal wel weer zo'n cyclus zijn..."
Het duurt wel echt enorm lang bij jou hoor Joena, wanneer heb je voor het laatst getest??? 
#Spannendddd
 
Oh by the way @ananas ik had dat ook niet echt gisteren en eer gisteren. Alleen vandaag op mn NOD zelf wel dus kramp. Ben benieuwd of we deze week wellicht positief testen....
 
@sunshine nee juist fijn dat je de link deelde!! Alleen internet maakt mij onzeker de een zegt ja de ander nee en weer een ander misschien ? om gek van te worden! Ik kan mij voorstellen dat jij ook enorm onzeker bent. Ik hoop dat je over 9 maanden jullie kindje mogen ontmoeten en in goede gezondheid van mogen genieten ?❤
 
Zo laat ik ook maar weer eens reageren. Lees wel met jullie mee hoor maar wil me er niet als een gek op gaan storten, het zwanger worden en ik merk hoe actiever ik ben op een forum als deze hoe gekker ik mijzelf maak.
Hier is de menstruatie gelukkig voorbij en mijn vorige cyclus zat op 26 dagen. Ik weet nog niet wat mijn regelmatige cyclus is maar stiekem hoop ik dat het weer rond de 26 dagen zal zijn.
Voor de dames met een positieve test deze ronde, van harte gefeliciteerd dames en heerlijk genieten van jullie zwangerschap! 
Wat een frustratie hé dat stomme wachten tot het eindelijk gelukt is. Wij gaan volgende week een weekend weg met zijn tweeën dus fijn zonder de kleine en je raad het nooit, maar rond/in dat weekend zou als het goed is mijn ovulatie zijn ? dus heerlijk genieten van ons weekend weg hihi
 
 
Trouwens in het begin bij mijn eerste zwangerschap had ik erg veel last van 

Veel afscheiding
Diaree
Menstruatie achtige pijn
Heel moe 
Rond om mijn nod hele duidelijke aders op mijn borsten

Ik had het toevallig in mijn zwangerschap boekje geschreven en dacht eens even terug kijken waar ik ookalweer last van had hihi
 
Terug
Bovenaan