NOD Juni 2018

Oh nee joena! Wel fijn dat je duidelijkheid heb. *knuffel*
Hier wordt mijn verkoudheid ies beter en heb zelfs geslapen vannacht. Ook gisteren het overtijd komende eisprong gehad. Die is hier in corfu als het goed is
 
Lieve Joena, wat balen. En wat verschrikkelijk dat je je zo onzeker voelt. En zo herkenbaar voor mij!! Ik was er bij de eerste ook van overtuigd dat ik nooit natuurlijk zwanger zou worden. En nu ook weer. De onzekerheid is zo naar. En op Google lees je idd alle nare verhalen. En dan kun je zeggen moet je niet meer googelen maar ik bleef dat ook doen, op zoek juist naar positieve verhalen. Maar die worden blijkbaar gewoon een stuk minder gedeeld ?. Dikke knuffel voor jou! En er te veel mee bezig zijn? Tja hoe kun je er nou niet mee bezig zijn als je iets graag wilt. En ook mensen die er te veel mee bezig zijn worden zwanger ?. Sterkte! En ik ga je gewoon volgen de volgende ronde! ?
 
@Sjammee, mijn borsten zijn gevoeliger, het lijkt ook alsof mijn tepels iets groter zijn (sorry, too much information :) ). Voor de rest voelt alles hetzelfde als gisteren nl. Keelpijn en een goede verkoudheid.
En bij jou? 
 
Nee niets veranderd. Dacht dat ik gisteren meer aders over mn borst zag maar je gaat ook op alles letten nu. Heb vooral veel last van mn ballon in mijn buik. Het voelt niet heel erg prettig. Echt een opgeblazen gevoel. En die verkoudheid is ook nog goed aanwezig. 
 
Mijn man neemt ook sinds 2 maand Selenium/Zink vitaminen. Hopelijk helpt dat wat.Ik zou ook willen dat hij wat minder alcohol zou drinken, maar dat vindt hij een brug te ver.. hij zal het dan maar van de gynaecoloog moeten horen eerst :).@Jalaa, wanneer is je NOD? Ik heb ook te vroeg getest, ook negatief. Ook heel onzeker nu.
 
Hoi allemaal, 
Ik ben nieuw hier en mijn NOD was gisteren 21 juni. Zit ondertussen in ronde 5. Gisteren had ik wel krampen maar het heeft niet doorgezet! Verder veel last van hoofdpijn en snel moe! Heb nog geen test gedaan omdat ik eerder een keer overtijd was en het toen alsnog door kwam. Nog even afwachten dus.
 
Terug
Bovenaan