NOD Juni 2018

Hoi Myrth, dat is zo persoonlijk en ik begrijp ook dat je liever nog wat afwacht omdat je al eens overtijd bent gegaan. 
Ik zou gewoon zeggen: doe wat goed voelt :) 
 
@Ladyance: haha ik las even terug. Maar mijn vent lust ook wel een drankje! En ik denk ook dat hij dit pas laat staan op het moment dat er na een jaar echt sprake is van vermindere vruchtbaarheid hahaha. Want heel eerlijk, we moeten ook wel blijven genieten en leven he ;) Voor hem is het ook spannend allemaal, deze tijd. En dan ook nog eens zo n bloed chagrijnige vriendin op zn tijd! :eek:
 
Hey kletstantes! 
Ik meld me weer, hele dag mee op schoolreisje bij de kleuters...ik ben gesloopt!! 
Maar was echt een mega goede afleiding want je bent dan alleen maar in de weer en tellen of je ze echt nog wel allemaal bij je hebt......ik ben gaar ;)
Verder niets veranderd. Temp is nog steeds hoog. 37.3 en nod is zondag. 
Nu wel steekjes onderin, nu ik rust.  Thats it. Niets spannends. 
 
Joena wat balen zeg! Ik had ook de hoop nog voor je. Als het dan niet zo had mogen zijn, dan idd weten weer waar je aan toe bent. Blijf je hier ook gezellig? 
 
 
Nou ik lig doodmoe na een heellee lange dag in bed! Mn kat was erg ziek dus liep de hele dag achter hem aan zn diarree op te ruimen pff. Plus de dagelijkse boodschappen met Nova en allerlei apotheken en drogisten af om ene speciale stoelgang verzachter speciaal voor babies te vinden die volgens mijn arts overal zonder recept verkrijgbaar is (niet dus) want zij heeft weer last van verstopping en hele erge constipatie waardoor ze dus 2x vandaag huilend aan mn haar en kleren zat te trekken van de pijn omdat ze niet kon poepen. (Supeerrrrr sneeuuuuuuuu ?) Daarna Nova neerleggen voor dr middag dutje en met spoed met de kat naar de DA, waar ik nog eens anderhalf uur kon zitten. En daarna ook nog eens werken tot 20u. En dat allemaal na een nachtrust waarbij ik om de 4 uurtjes Novella moest troosten.... 
Ik ben op ?
Maaaaarrr nog niet ongesteld!!! Dus morgen testennnnnnnn ? En gelukkig ben k morgen ook vrij! Dus lekker luieren en niksen! 
 
Hallo dames!
Ik ben er echt even een tijdje tussen uitgeweest omdat ik er even niet over na wou denken.. vorige week toch ongesteld geworden en accepteerde het eigenlijk best makkelijk.. 
Totdat ik s'avonds tot rust kwam en begon na te denken, toen toch wat traantjes gelaten. Het is "Nog maar" ronde 5/6, maar wat iedereen zegt.. je denkt toch is er iets niet in orde oid..en maak je jezelf bang.
Blijven we hier rond hangen voor de volgende ronde of gaan we naar NOD JULI ? 
Voor iedereen die door gaat voor de volgende ronde dikke knuffel en de dames die nog afwachten ik duim voor jullie ♡
 
Voor de dames die toch ongesteld geworden zijn succes de volgende ronde!
Hier nog steeds niet ongesteld! Morgen ochtend toch maar testen! Vandaag wel last van mijn onderbuik gehad met af en toe steken in mijn rug! Gelukkig was ik vrij vandaag en heb de hele dag op de bank gelegen. Ik had het erg koud terwijl het 22 grade in huis is. 
@mommy jij ook succes met testen morgen ochtend! Duim voor ons beide! 
 
Hmmm ik temp altijd s'ochtends maar afgelopen dagen, puur uit nieuwsgierigheid, ook savonds en die lag uiteraard nog hoger dan de ochtend. Maar nu net weer gemeten en hij lag nu lager dan de ochtend, wat dus betekent dat hij morgenochtend NOG lager zit (avond ben je warmer dan ochtend)  en ik mijn menstruatie kan verwachten. We gaan het zien... zou jammer zijn en geen verklaring dan voor de roze afscheiding op 9dpo.
Novella en Myrth....succes morgenochtend! 
 
Terug
Bovenaan