NOD Juni 2018

Ik ben vandaag begonnen met ovulatietesten.. nog nooit gebruikt, super spannend. Test 1x per dag in de avond en als de streep donkerder wordt ga ik 2x per dag testen...
 
Nod is 16 juli..
 
Gefeliciteerd aan alle zwangeren en succes aankomende maand voor de niet zwangeren!
 
Krokusje, cactus?? Was jij het?? Ik weet het niet meer maar iemand zei dat ze een knobbeltje voelde op baarmoederhals... sorry twijfel nu wie dat was...anyhoe, hoe is het daarmee afgelopen? Inmiddels bij HA geweest dacht ik. 
 
Marije nee wat verschrikkelijk !!! Ik leef met je mee. Wanneer volgende week is de echo? Wat naar dat je ook nog moet wachten tot dan ... sterkte 
 
@Myrth Thanks!
@Citrus Mja, komt toch meer binnen dan ik had verwacht. Bloeden is wel vrij snel gestopt, dus blijf een beetje hoop hopen, maar het deed wel echt even goed zeer! Morgen gesprek met verloskundige over hoe lang en hevig de bloeding uiteindelijk is geweest, dus wellicht dat ik dan iets meer 'weet'. Jij ook op naar volgende ronde he? Klote! Geen leuk verjaardagscadeau. Toch gefeliciteerd!
@Sunshinexxx Ja, volgende week woensdag pas. Is nu nog te vroeg om echt iets te kunnen zien helaas.
Gelukkig kwam m'n vriend net thuis met een hele grote bos rozen, doet toch wel goed! ?
 
dag dames. Ik heb zojuist mijn MS gekregen. Ik zit echt zwaar in de put nu. Op naar ronde 11. Ik maak alvast een afspraak in de fertiliteitskliniek, want het op zijn beloop laten gaan ben ik nu wel eventjes beu. :( 
 
@ MarijeDG sterkte, ik hoop dat het goed afloopt
ik zelf nog steeds aan het afwachten, geen MS nog te zien en nog geen positieve test helaas
 
Terug
Bovenaan