NOD Juni 2018

Pfff, al die negatieve testen :( STOM en niet eerlijk
Sorry, ik ben gewoon stront chagrijnig haha. Had gisteren een babyshower (yup, de dag dat ik helaas weer ongesteld werd) En hoevaak ik wel niet de vraag heb gekregen of t bij ons niet eens tijd werd...  GRRRR, ja zou wel willen mensen!
Ha, moest t even kwijt hoor. Fingers crossed dat we toch nog ergens deze zomer allemaal een positieve test in onze handen mogen houden!
 
Bo Ga, klinkt toch heel erg goed! 3-4 weken, en dat al voor je NOD?! Geniet ervan, en uiteraard gefeliciteerd (als ik dat nog niet had gezegd)
 
Hoi iedereen, 
Ik heb eind mei het topic gestart maar was er even zo  klaar mee. Steeds die teleurstelling bah bah..
Nu ook weer ongesteld dus weer door naar de volgende ronde ..
 
Ik sluit me ook aan! 
2e kindje, 2e ronde na miskraam. Zijn verder al bijna een jaar bezig! 
Hoop op een positieve test. Donderdag 28e nod ?
 
@Bo Ga wat fijn dat je een positieve test hebt. Gefeliciteerd!
@mommy Oeh balen ook negatief.
ik blijf het gek vinden vanmorgen weer super misselijk stond te trillen op mijn benen. Ik zit onder de pukkels/puisten mijn voorhoofd/slaap en kin niet normaal. Vorige week maandag kreeg ik ineens koorts en erge hoofdpijn wat de dag daarna ineens over was. Heb wel echt last van menstruatie pijn. Dus het zal uiteindelijk vast wel doorzetten want heb de hoop wel opgegeven na 2 negatieve testen. 
 
Yo! Jarig en vanmiddag ongesteld geworden. Dus dubbel stom. Maar goed, kan er weinig aan doen. Op naar ronde 2! 
En wel blij dat ik mijn lijf begrijp, dat ik dus goed had ingeschat dat het weinig zin had om vanmorgen te testen. 29dgn. 
Succes allen, ik ga vanmiddag aan de wijn!! Haha. 
 
@BO GA: nogmaals van harte. Fijn dat het is blijven plakken ;)@Mammyofmynovella: shittttt. Ik had nog wel hoop! Op naar de volgende ronde. Spannend dat we allemaal weer opgaan voor een mooie, nieuwe kans! Je moet maar zo denken: als je nu zwanger was geweest dan was het in februari geboren (net als ik :p). En dat is: WINTER. Het positieve is dat we nu richting lente en zomer 2019 gaan voor de volgende zwangeren en dat is wel een dikke plus !! hehehe!@Citrus: ik heb niet alles terug gelezen geloof ik. Maar van harte gefeliciteerd met je verjaardag (toch?) Al getest ???? Dat zou wel het mooiste cadeau zijn dat er is...Ik ben wel weer rustig. Koffertje ook aan het inpakken voor morgen. Lekker even weg!!
 
Oh zie je bericht ineens er boven staan Citrus. Sorry!! Balen! Maar in ronde 1 meteen raak dat was ook wel echt een wonder geweest. Kop op :D@CFZ: balen meid!! Hoeveelste ronde ga je nu in? Blijf je ook gezellig in deze groep voor NOD juli 2018? Als ik weer eens een normale cyclus heb van 31/32 dagen dan is mijn NOD 23/24 juli  
 
Terug
Bovenaan