NOD Juni 2018

@mommy of my Novella
Ja, daar zijn we geweest een tijdje terug. We moesten nog even afwachten en ikzelf proberen af te vallen en mijn partner eventueel een zaadtest. Maar we gaan binnenkort een nieuwe verwijzing vragen voor een ander ziekenhuis omdat we ons daar niet prettig voelde. Maar na 2 jaar en proberen en alleen 1 miskraam als gevolg is het moeilijk om elke maand hoopvol te blijven en dan weer teleurgesteld te worden. Maar toch elke maand opnieuw hoopvol..
 
Hey hey,
Als het zo lang duurt (lissa) zou ik ook gefrustreerd raken en idd goed naar een ander ziekenhuis te gaan. Je moet wel vertrouwen hebben zeker als je vertrouwen verliest door de situatie. @ citrus balen zeg....alsnog ondanks dat proficiat met je verjaardag. 
Ik was na een 2e test op de NOD verdrietig. Het voelt echt alsof mijn lijf me voor de gek houdt. Normaal cyclus van 28-30 dagen, nu 32 en nog steeds niet ongesteld. Afwachten maar....ik wil verder naar de volgende ronde dus mag het snel komen.
 
 
Jammer lentezon :(  door stress laat de menstruatie ook op zich wachten. Ik zeg niet dat het nu daardoor komt, maar misschien wel iets om over na te denken...of juist niet en wat ontspanning zoeken. Hopelijk helpt het je en maakt je lichaam snel schoon schip meid! X! 
Bedankt voor je felicitatie :)
 
Ik ben al 6-8 dagen laat. Zou allang weer van mn menstruatie af moeten zijn pff haha. Dag 34 alweer. Werd ik maar gewoon ongesteld.....
@lisssa jullie moeten inderdaad naar een ziekenhuis waar jullie je op jullie gemak voelen. Probeer niet al te moedeloos te worden! Ik ga voor je hopen en duimen. Hopelijk komt het gauw goed! 
@lentezon ja we zitten in het zelfde schuitje. Ook ik wil ongesteld worden zodat we hier verder kunnen! Frustrerend... 
 
@mommy echt nog steeds niks. Misschien toch nog een keer een test doen?
Bij mij kwam maandag avond mijn menstruatie. Ik ga dus volgende maand uit van een cyclus van 32 dagen. 
Hoop dat er volgende maand veel positieve testen zijn! 
 
Goedemiddag 
Hier gisteren NOD en voel me nog steeds hetzelfde. Ik mag pas vrijdag een test doen van mn vriend haha. Ene kant denk ik , misschien wil ik nog langer wachten ivm teleurstelling. Maar ben ook erg nieuwsgierig of het raak is. 
Dubbel... lastig 
 Mommy of novella  heb je al wel getest ? 
 
@myrth @sjamee ik heb 2 dagen geleden nog negatief getest. Daarna waren me testen op dus heb ze ook niet meer gehaald. Ik voel namelijk ook niks, helemaal niks. Mn eerste zwangerschap had ik de week van mn NOD gelijk zere borsten.. Het kan altijd anders zijn, maar dan nog.. Ben er gewoon bijna zeker van dat ik gewoon niet zwanger ben.. 
Wel heb ik een hele boel afscheiding waardoor ik vaak naar de wc moet. En mn baarmoedermond is volgens mij weer wat hoger. Wellicht ben ik (weer) aan het ovuleren?
 
Terug
Bovenaan