NOD Juni 2018

@citrus oh die blog ga ik lezen! Leuk! Thanks voor de tip.
@joena fijn dat je zo relaxt ben. Komt ook echt door de vakantie. 
Hier ook al relaxter weer. Vanochtend met wakker worden heel veel eiwit achtige afscheiding. Dus dat zal mijn eisprong zijn, denk ik?!
ik ga nog even in de relax modus. Wat is vakantie toch heerlijk maar 3 weken och eigenlijk te kort.
 
@Beautygirl: ja een vakantie doet een mens goed he :). Bij ons was het helemaal kort, een klein weekje. Maar we hebben nog wat tegoed in september. Wel lekker gerelaxt. Echt top! En het weer in Nederland is idd fantastisch. 
 
@joena ikzelf heb er de afgelopen maanden wat langer last van gehad, een paar keer per dag en voor ongeveer 3 dagen. Dus geen idee welke dag een eisprong heeft haha. Nu heb ik er ook weer last van en gister in combinatie met een beetje buikpijn... maarja ik heb werkelijk geen idee wanneer mn eisprong echt is... Volgende maand ga ik t proberen met ovulatie testen, liggen thuis al klaar ??
 
@joena ik weet zeker dat vandaag of morgen mijn eisprong is. Mijn afscheiding is zo waterig al de hele ochtend. Ik had van de week wel wat melkachtige afscheiding, en mijn test was vanochtend echt bijna helemaal blauw. Dus nu weet ik zeker dat ik me eisprong niet gemist heb en dat de testen wel werken. 
 
@beautygirl:dus ik weet wel wat jij gaat doen vandaag hahaha ???. Lekker samen ?
@wannabemom; ja irritant is dat hè. Ging er maar een alarm af ofzo ?. Helaas niet..... ik doe geen test deze maand. Niente. Ik denk gewoon dit weekend mn eisprong. Dus vandaag seks gehad en dan vanaf zaterdag weer als mn vriend terug is.. en dan gewoon even uit voorzorg elke dag tot en met dinsdag ☺. And then we will see...
Weetje wat ik merk aan mezelf. Ik ben jaloers op zwangere vrouwen op straat. Met dit weer zie je ineens overal dikke buiken ?. Of baby's. Pffffff... ik wil ook zo graag en heb geen geduld meer ?
 
@joena ja, als mijn schoonouders weg zijn! ?
Ik zie ook alleen maar zwangere vrouwen lopen, in Nederland en Griekenland! 
Wij lopen volgend jaar met een dikke buik of hebben dan een kindje! ?
 
Ik lees elke dag mee ladies, al reageer ik niet meer echt. Ik heb helemaal geen nieuws ook ofzo... Ja behalve dat ik dan gewoon nog steeds niet ongesteld ben geworden. Ik vind het zo vreemd... Wel weer leuk om te lezen hoe iedereen er weer mee bezig is! 
 
@mommyofmynovella nog steeds niet? Welke cylcus dag zit je inmiddels? Dan loop ik te klagen over mijn eisprong. Heftig! Heb je nog wel getest? 
Hou je ons op de hoogte?
 
Terug
Bovenaan