NOD Juni 2018

Ik lees al een tijdje mee op het forum. Lees toch dat iedereen steun aan elkaar heeft en zou graag aan willen sluiten om!?
Voor ons is het de 2e ronde voor ons 1e kindje. Verwachte nod rond 17 Juni.
 
 
Ik sluit ook aan. Verwachte nod 1 juni. 1e kindje en we waren tot nu toe niet bewust bezig. 
Denk vanalles te voelen dus het is erg spannend, maar goed lichaam kan rare dingen doen. 
 
Dag meiden,
Ronde 2 is niks geworden dus op naar ronde 3, pas eind juni NOD. Verwacht het rond de 25e. Dit zou ons 2e kindje worden mocht het lukken :)
 
Ook ik doe weer een ronde mee!1ste kindje, ronde 4, NOD op 16 juni! Al twijfel ik daar wel aan. Steeds regelmatige cyclus gehad en afgelopen maand ineens 36 dagen ??? Dus was 4 dagen overtijd. Hoe dat kwam? Geen idee?

Anyway… dit weekend mn ovulatie (denk ik). Twijfel om te testen... heb ze wel in de aanslag liggen XD!

@Brilaapje: jij er ook weer :D Gezellig! Ik was even weg (teleurstelling van toch weer OD).
 
@Joena. Ja we haken maar weer aan, ik was ook echt wel even 1 dag teleurgesteld maar dacht al vrij snel weer, volgende maand nieuwe ronde,nieuwe kansen!
Heb jij lekker genoten van je sangria'tje en tapas? ;)
 
Terug
Bovenaan