NOD Juni 2018

Ik heb bij de eerste zwangerschap 1 ronde ovu testen gedaan en daarna niet meer. Was er veelste veel mee bezig op ten duur. Als je na de menstruatie elke dag of om de dag elkaar lief hebt dan moet het die ronde zobijzo goed kunnen gaan.. En dan hopen dat de papazwemmers het mamaeitje kunnen vinden haha
 
 
Dag allemaal, 
 
Ik zou mij graag aansluiten bij jullie groep. 
Wij zijn bezig voor het eerste kinde - 2e ronde. Mijn vruchtbare dagen moeten er nog aankomen. NOD voorlopig op 29/6. 
Ik voel meestal mijn eisprong (behalve vorige maand?), dus ik hoop dat ik dat nu weer voel. 
 
Veel succes aan jullie allemaal! 
 
Welkom Bo Ga! Spannend! En leuk... :D

Kennen jullie dat nadenken en malen erover ? Had ik het. Zat lekker op de fiets naar de supermarkt, zonnetje. En dan denk ik: ik zou zo graaaaaaaaaaaaag zwanger willen zijn. En dat moment dat je het gaat vertellen aan mensen! Hoe leuk zou dat zijn? En hoe zou het voelen om zwanger te zijn?? En zou het deze ronde? Wil me er echt niet teveel op focussen, maar het is zo lastig als je de keuze hebt gemaakt ervoor te gaan PLUS dat je leven elk moment eigenlijk volledig op zn kop kan staan!

Zo... zucht... moest dit echt even kwijt!! Verder gaat alles goed met me hoor hahahaha!
 
Denk dat dat voor bijna alle meiden geldt Joena, mooi verwoord!
Je kan niet verwachten van iemand niet bezig te zijn met iets wat wel speelt, je bent ten slotte niet voor niks gestopt met anti conceptie...
Ik gebruik zelf geen ovulatie testen om mezelf enigzins te beschermen en het gewoon op zn beloop te laten anders ben ik echt 24/7 bezig met zwanger wordem maar kan me voorstellen dat een hoop stellen er wel voor kiezen.
Wens iedereen heel veel geluk deze maand dat er over een aantal weken een hoop positieve leuke berichten op dit forum mogen verschijnen!
 
Tuurlijk je wil graag een kindje (erbij) dus het is spannend en tuurlijk ben je er mee bezig, heel normaal!
Joena, Ik vond het heerlijk om zwanger te zijn en kijk er ook echt weer na uit! Dat gekriebel in je buik, voor niks je overal druk om maken en lekker pronken met je dikke buik. Oh droom zo met je mee in het zonnetje haha 
Catctus heel goed dat je geen ovu testen doet omdat je voor zelf weet dat je te veel mee bezig bent. Lekker genieten van elkaar en de spanning en dan komt het vast goed! 
 
Terug
Bovenaan