NOD Juni 2018

Ha dames ik sluit me aan we zijn bezig voor ona eerste kindje 2e ronde morge of overmorge mn ovulatie verwacht ik ben beniwieuwd ik probeer dr ook nieg veel van te verwachten 
 
@Brilaapje: Ja we hebben echt heerlijk genoten in Spanje. Jammer dat toen mijn ovulatie niet was hahahaha. Dan had het elke dag raak kunnen zijn :p!

Nu maar even geduld. Net toch een ovulatietest gedaan. Twee streepjes wel maar hij is negatief als het C streepje lichter is dan de test streep he! Dus ik ga denk toch eens elke dag tot en met het weekend zo n testje doen. Ben benieuwd :D

Hoe voel jij je nu? Spannend wel ? De weken rond ovulatie en dan daarna ongesteldheid zijn toch wel een trigger om er weer vol over na te denken he ?
 
Ik doe ook graag mee, wij gaan nu voor de eerste ronde voor een broertje of zusje voor onze zoon. Mijn nod zal rond 17 juni zijn. Spannend hoor!?
 
Joena, inderdaad vreselijk hé dat afwachten op een positieve test of een teken van de ongesteldheid. Bij onze zoon was het in de tweede ronde raak, ben benieuwd hoelang onze tweede spruit op zich laat wachten. 
 
@Merelvh: JA! En dan denk je: iedereen lijkt wel direct zwanger! Whats wrong with me HAHA! Maar goed, zo lang is het ook weer niet (sinds januari en dus ronde 4 nu). Spannend ook weer voor jullie! Ik duim mee :D
 
@Joena. Ik ben ook weer begonnen met de testjes.. vind het wel heel lastig want met dit warme weer drink ik best veel en moet wel s'avonds testen omdat ik overdag gewoon werk. Hoe doe jij dat?
Merk dat ik er nu veel minder mee bezig ben als de vorige maanden. Hopen is dit een goed voorteken 
Wij proberen gewoon om de dag te klussen in de hoop dat het rond het weekend dan toch echt raak is.. 
Wel fijn dat ons groepje van NOD Juni steeds groter wordt, kunnen we elkaar steunen. 
 
@Brilaapje: Ja dat lijkt mij idd wel lastig. Ik heb een erg flexibele baan dus werk ook veel vanuit huis en op eigen tijden. Dus dan is dat makkelijker. Ik heb er gisteravond een gedaan en net. Gewoon omdat ik nieuwsgierig ben. Ergens wil ik er niet mee bezig zijn, maar iets in mij wakkert het dan toch weer aan haha. Beide testen waren hetzelfde: wel 2 lijntjes en niet mega knallend ofzo. Leken op elkaar. En dan lees je online van alles: ja als de lijntjes even donker zijn dan is de test positief. Maar volgens mij kan dit donkerder.... voel ook nog niks in mn lijf.

@Cactus: spannende weken weer!!! Wanneer is je NOD?
 
Terug
Bovenaan