Nod juni 2021

Grappig inderdaad dat we met zoveel zijn die tegelijk de eisprong hebben gehad! Zou toch leuk zijn als we ook allemaal een hartje bij onze naam krijgen over een week of 2 ? nu gezellig met elkaar op het wachtbankje, is toch leuker dan alleen ?

@isav dat heb ik ook bijna altijd...deze ovulatie niet toen heb ik 3 dagen smiley maar ook echt eisprong pijn gehad dus een flinke follikel denk ik maar zo?

Ik voel me, een paar dagen voor NOD, een beetje wiebelig/duizelig. Alsof ik op een boot zit.. iemand hier ervaring mee? Zou het ergens op kunnen wijzen?

Wauw!! Gefeliciteerd voor iedereen die zwanger is. ?

Ik zit bu denk ik rondom mijn ei. Heb gisteren en eergisteren getest. Lichte streepjes. Heb ook echt last van hoofdpijn en enorme steken in mijn buik. Om de dag regelmatig gezellig gemaakt. Geloof dat bij de ovulatietest die ik heb dat de streepjes identiek moeten zijn. Dat heb ik nog niet gehad, dus dan zal mijn eisprong of nog niet geweest zijn of dat ik hem heb gemist. Maar het klopt toch dat zaadcellen overleven?

Als het allemaal goed gaat dan is begin juli mijn NOD. Als ik weer een cyclus van 32dagen heb is het 2 juli..

@DeDe, ik heb gelezen dat ze tot 3 dagen kunnen overleven inderdaad!
Ik ben opgestaan met hoofdpijn vanmorgen, vaak wijst dat bij mij op dat ik ongesteld ga worden...

Terug
Bovenaan