Nod juni 2021

Ik denk dat lauB gebruiker 53 was. Kn dat kloppen? Anders moet ik je erop zetten met nod. Ronde en kindje.

Sorry dames probeer wat minder online te zijn. Vindt het allemaal zo spannend omdat ik de 30e pas een echo heb.

Snap ik, MamaWenst! Afwachten is altijd spannend.
Volgens mijn app moet ik over 4 dagen ongesteld worden, volgens mijn eigen berekening over 6 dagen. Vind het best spannend. Voel me goed, terwijl ik normaal echt wel een week voor mn menstruatie down en angstig word. Nu niet. Heb energie, soms heel licht wat gevoelige borsten, wat vage steekjes in mn onderbuik, en nog wat kleine dingetjes die ik voor mn vorige positieve test ook had. Durf niet te hopen, maar toch fingers crossed?

Spannend allemaal! Ben benieuwd hoeveel hartjes nog volgen!
Ik had gister mn vaste smiley en gister in de namiddag en vanochtend gezellig gemaakt. Ei zal vandaag ergens springen (voel ik).
Nu maar weer op t wachtbankje!
@Mamawenst kun je mijn NOD aanpassen naar 26-06? Dankjewel!

@Vennetje, mag ik vragen hoe dat voelt als je ei springt? Heb wel al paar dagen last van krampen/steken. Voorzichtig streepje bij ovu testen. Dus ik verwacht stiekem dat die van mij ook komt. Wellicht als ik nu al dingen voel dat ik hem ook voel springen. Of misschien is dat al gebeurd.

Idd spannend allemaal. En succes voor diegene die op het wachtbankje zitten! ??

Ik had donderdag een positieve ovutest (eind vd middag knallers van streepjes + vaste smiley). Kan het echter zo zijn dat ik vandaag mijn eisprong pas heb? Heb nog steeds last van krampen links onder in m’n buik.

@do’x je eisprong is 24-48 uur na je positieve ovulatie test dus vandaag 48 uur later kan nog zeker bij mij is het ook vaak na 48 uur pas?

Terug
Bovenaan