Nod juni 2021

@DéDé ik voel m'n ei ook vaak. Krijg dan altijd aan 1 kant van m'n buik last. Echt op de plek waar je eierstokken zitten. Voor mij voelt het echt alsof er een breinaald in mijn buik zit te steken. Sta soms echt even krom van de "pijn". Vaak is het binnen een uur/2 uurtjes weg.. Raar gezegd maar ik voel ook altijd bepaalde druk bij m'n anus? XD En heb soms het idee dat ik een blaasontsteking krijg wat niet zo is, maar een beetje zeurend gevoel. Vervolgens is de seks heel pijnlijk rond dat moment dus echt even tanden bijten én ik heb vaak slijmerige afscheiding. 

De dag nadat ik dit voel krijg ik meteen zere borsten dus duidelijker kan het voor mij niet!

@dede hier ook een goed voelbare eisprong. Meestal heb ik eerst een tijdje buikpijn, variërend van een halve dag tot 3 dagen. Dan een paar uur links of rechts in de buik steken. En dan alsof er een knopje om gaat zijn de buikpijn en de steken weg. Ik ga er vanuit dat dan mijn ei gesprongen is. En ook bij mij is seks tijdens de eisprong niet heel fijn. Maar dat ervaar ik niet iedere maand zo, dat is maar een paar uur dus moet maar net zo uitkomen ?

Ik was inderdaad gebruiker 53, sta er wel op maar nog onder die naam.
Hoofdpijn is weer weggezakt. We wachten weer af... morgenavond vier ik mijn verjaardag. Ik twijfel nu of ik morgenochtend zal testen ivm een wijntje drinken wel of niet.

@Déde ik zie dat je al meerdere antwoorden hebt maar ik zal de mijne ook nog delen! Ik voel meestal ook een dag of 3 van te voren een zeurderig gevoel links of rechts ten hoogte van mn eierstokken. Naar mate de eisprong nadert wordt die pijn heviger. Meestal op de dag van mn eisprong is dat flinke pijn en tot het een hoogtepunt bereikt en dan is het ook weg. Het gezegde 'klapperende eierstokken' is letterlijk zoals het voor mij voelt, haha! Vandaag had ik ook voor t eerst dat de seks inderdaad niet fijn was qua gevoel in mn baarmoeder. Meestal heb ik dat niet zo maar deze keer wel. Ik denk dat je eisprong dan ook nadert als ik je zo hoor, spannend! Lekker knuffelen de komende dagen ;-)

Hoi meiden, hier weer even een update van mij. Ik heb deze maand nog helemaal nier veel mee gekletst, het is zo druk op werk! Merk ook wel dat ik het allemaal wat meer los gelaten heb vergeleken met de eerste maanden. 
Enfin, afgelopen nacht m'n eisprong gehad. Expres ochtend en avond getest vanaf vrijdag een smiley. Vrijdag avond, zaterdag ochtend, zaterdag avond. Nu is hij weg. Deze dagen elke dag gezellig gemaakt.
NOD is dan 26 of 27 juni. ☺??
Iedereen weer veel succes deze maand!

Terug
Bovenaan