@IsaV Spannend, succes en ik duim voor een goede uitslag!
@Kimmmm oh heel dubbel lijkt me.. maar wel positief dat je lichaam weer doet wat het moet doen toch?
Kunnen jullie me even advies geven, onzekerheid slaat ineens toe. Ik had vrijdag mijn smiley, daarbij ook ovulatietesten van sensitest gedaan waarbij zaterdag middag de streepjes even donker waren, zondag ochtend was deze al veel lichter.
Echter is mijn tempratuur maar heel licht gestegen tov de hele week. Mijn tempratuur was de hele week tussen de 36.7 en 36.8 maar heb steeds laat gemeten (tussen 08.00 en 08.30) vanochtend had ik eerst om 07.30 gemeten en was ie 36.9, toen ben ik blijven liggen, ogen weer even dicht gedaan en 08.00 weer gemeten en was t 37.0.
Nu is mijn vraag is dat voldoende? Kan y zijn dat t bijv. morgen nog een beetje stijgt? We hebben ook de airco nu aan ivm de warmte dus kan dat er misschien nog invloed op hebben? Ook is de stand van mn baarmoedermond van heel hoog (zo hoog dat ik m niet kon voelen) rond de eisprong naar weer een heel stuk lager vandaag en vruchtbaarslijm is weg. Ik heb vandaag ook menstruatie achtige krampen, nou las ik dat dat kan zijn omdat bij de sprong van het eitje vocht vrijkomt en dat he baarmoeder prikkelt waardoor hij verkrampt, iemand ervaring mee?
Ik ben zo onzeker omdat de vorige cyclus was de tempratuur sochtend 36.8, sprong mijn ei smiddags en was mn temp de volgende dag 37.2 en fors verschil dus. Alvast bedankt voor jullie reacties!