Nod juni 2021

@Vennetje herkenbaar. Mijn temp is deze maand ook een rommeltje. Geen pijl op te trekken.. denk dat het misschien kan komen van het weer.. wel kan je alleen meten als je gelijk wakker wordt en niet voor de tweede keer.. mijn temp is hele week ook 36,8 en toevallig vanmorgen 36,9 maar vorige cyclus zat ik dus steeds boven de 37 graden.. vond het ook gek. Blijkbaar verschilt het per maand? 

Update van mij.... 8/9 dpo en voel me heel normaal en heb ook nog geen testen aangeschaft.. dat scheelt heel veel spanning eigenlijk :) hier en daar wat krampen, lage rugpijn en al 4 dagen gevoelige borsten maar daar kun je ook geen pijl op trekken. Ben benieuwd. Hopelijk kan ik wachten met testen tot vrijdag of zaterdag!

@vennetje mijn temp is vorige ronde pas op 8dpo gestegen dus ik zou zeggen als je een positieve ovulatie test heb gehad dan zou ik me geen zorgen maken?

Nog een laatste check.
Mijn ovulatietesten worden nooit mega donker vandaar dat ik de cb erbij doe. Ik had vrijdagochtend nog een knippersmiley op paars, toen heb ik smiddags nog een keer getest door de pijn in mn eierstok en gaf ie vast aan. Toen heb ik een paar uur later voor de zekerheid nog roze cb gedaan, ook een andere monitor die gaf ook een vaste smiley.
Zie hier de testjes die ik erbij heb gedaan. De piek is toch wel goed genoeg he? Ik kan er toch vanuit gaan dat met 2 cb vaste smileys en deze reeks dat hij wel echt gesprongen is en niet dat het alleen een poging tot?
https://postimg.cc/F1jVYW0n

Na enkel meelezen sluit ik me graag aan.
Kleine schets, mama van 2 schatten (5 en 2) en klaar om er nog eentje in ons hart te sluiten. 3x heel snel zwanger na het stoppen van de pil... Helaas bij mini 3 was er op de eerste echo (8weken, maar gestopt met groeien op 6W) geen hartje. Ter controle ook de week nadien niet. MA op en dus cytotec pillen opgestoken op 19mei. Heel veel bloed en stolsels verloren, ook een dagje opgenomen in ziekenhuis, maar alles was wel weg. 1,5 week later was de zwangerschapstest terug helemaal wit. (vreemd dat je dan terug blij kan zijn). 
Hoe jammer de MA ook was, wij zijn klaar voor de 3e mini en ik troost me dat de geen hartje is geweest bij de MA. Om vat te krijgen op de cyclus toch ovulatietesten gedaan deze maand en ik denk dat we vanavond plannen mogen maken ;) (deden we ook de 12e, maar zonder de gedachte :D)
(Action testen sinds de zwangerschapstest negatief is, sensitest ter bevestiging)
NOD zal dus nog net in deze maand vallen, had voor de MA twee keer een cyclus van 29 dagen en de eisprong rond dag 17). 

@WondertjeDrie en had je toen wel op de juiste dag dat je menstruatie door brak ondanks de late tempratuur stijging?
Wist je toen zeker dat je ei op dat moment was gesprongen?

@vennetje mijn menstruatie kwam indd wel een paar dagen later misschien dat mijn eisprong toen niet is gelukt en mijn lichaam het later nog een keer heeft geprobeerd??

@Vennetje, dat is precies de reden waarom ze mij adviseerde om te stoppen met de temperatuur metingen. Je kunt er niks van zeggen want het varieert heel erg. Geen zorgen maken dus en gewoon om de dag gezellig maken rondom je LH piek. Ik zou denken dat het wel genoeg is de piek want de kleur is gelijk. 
@LilaX spanned hoor!
Welkom S-VAN. Wat naar om mee te maken :( Succes deze maand.

Terug
Bovenaan