Nod juni 2021

@LilaX spannend!! Gek he met die tempratuur? 
@WondertjeDrie ah oke, ja ik heb wel gewoon op elk gebied de bevestiging gehad dat mijn eisprong was behalve de tempratuur die dus maar 0.1 a 0.2 graden gestegen is.
@IsaV Bedankt voor je reactie. Misschien moet ik dat ook even los gaan laten. Het ging deze ronde namelijk echt super, ik zat er een stuk relaxter in en kon het ook goed loslaten en nu ben ik weer compleet onzeker gemaakt. Ik dacht met de testjes ook wel echt dat het de piek was, ook door de twee smileys. We zullen maar af moeten wachten..

Goed plan @Vennetje ? ze zei tegen mij dat ik heel graag de controle heb (klopt!) maar dat de natuur toch echt bepaalt. En die weet hoe het moet haha. We moesten vooral lekker leven en af en toe gewoon eens frietjes eten en niet jezelf zo streng op een gezond dieet zetten zoals ik wel deed eigenlijk. Ook de supplementen waren wat overdreven zei ze maar ik voel me we goed bij dus blijf ze slikken. Het heeft me iig wel een andere kijk gegeven. Ookal ben ik wel blij dat ik toch ook wat basis testjes krijg.

@IsaV hier ook zo eentje! Heel graag de controle. Maar helaas heb je hierbij heel weinig controle.. ik ben nu ook weer wat meer gaan genieten en ook tussendoor een wijntje gaan drinken, wat ik de eerste 3 pogingen niet deed. Het levert uiteindelijk meer rust op wat ook weer lichamelijk beter is denk ik.
@WondertjeDrie ik denk dat hij in de nacht van zaterdag op zondag is gesprongen, dus dan zou dit officieel als 1DPO gezien worden toch?

Jaa dat klinkt zeker beter @Vennetje. 
Is er nog nieuws van anderen waar de NOD nadert? Ben erg benieuwd :)
Mijn borsten beginnen al weer zeer te doen, typisch gevalletje van over een week ongeveer (9 dgn) ongesteld. :(

Hier ook een enorme controle freak. Gebruik ook meerdere ovu testen, temperatuur alleen niet. Ik ben van mening dat je temp van zoveel verschillende factoren afhangt dat het alleen maar verwarrend is. Helemaal met dit weer.. Spannend dames!

Ik heb omdat ik vandaag al de hele dag soort van menstruatiepijn heb toch nog maar nieuwe cb testjes gehaald om t zeker te weten. Lege cirkel op paars. Dus ik ga er nu op vertrouwen dat het wel plaats heeft gevonden, ook door het veranderen van de afscheiding en lagere baarmoedermond nu en het tempraturen een beetje loslaten.
Wat een mindfuck is dit elke maand toch. Hoe kunnen sommige mensen naar elkaar kijken en zwanger raken en andere alles uit de kast moeten halen? Frustrerend. Hopelijk morgen weer een positieve dag want het ging zo goed de laatste weken..

Terug
Bovenaan