Nod juni 2021

@vennetje ik dacht precies hetzelfde sommige raken per ongeluk zwanger of al gelijk in ronde 1 en bij anderen duurt het jaren?

@do’x voor mijn dochter zwanger geraakt door de pil heen terwijl mijn toenmalige partner zei dat hij niet in mij was klaargekomen dus alles is mogelijk?het is daarom voor mij erg frustrerend dat het nu weer zo lang duurt?

Ah dat snap ik @WondertjeDrie, jullie zijn nu ook al weer zo lang bezig. Ik hoop voor je dat het ineens heel onverwacht héél snel raak is! Gelukkig heb je 2 wondertjes, want dat zijn het één voor één; wondertjes..

Bijzonder (en soms oneerlijk) hoe het bij iedereen anders is he... en als het dan lukt is het nog geen gegeven dat je aan het einde van de rit een baby in je armen hebt, pff. Moet er niet teveel over nadenken, want dan word ik alleen maar bang (ik heb hypochondrie dus ik mankeer naar mijn idee altijd van alles, ondanks dat de dokter zegt van niet ?? Laatste tijd gaat wel goed gelukkig, dankzij therapie).
Anyway, volgens mn app moet ik woensdag ongesteld worden, volgen mn eigen berekening pas vrijdag, dus het wordt spannend. Ben normaal vrij labiel en angstig voor ik ongesteld word, viel tot vandaag erg mee dus had een beetje hoop. Nu toch wel wat stemmingswisselingen en angst, maar ook zo'n vaag, oncomfortable gevoel in mn tepels, lichte krampjes, vermoeid, weinig zin in eten of smaakt niet, veel plassen, en maagzuur! Heb ik nooit. Maar zegt dus nog helemaal niks?

Heb al wel een zwangerschapstest in huia gehaald hahaha, kan m maar vast hebben.

@Leeuwin nee, ik voel me echt zoals altijd, hooguit wat gevoelige borsten maar dat had ik de laatste maanden ook als ik ongesteld moest worden.
vandaag wel de verloskundige gebeld en 16 juli mogen we voor een echo komen! Zij zei; geniet er maar van, die dagen zonder klachten, het kan ineens veranderd zijn. Dus dat ben ik nu maar van plan, ondanks dat ik dat wel spannend vind. 

spannend voor iedereen bij wie de NOD nadert. Ik duim voor jullie!

Terug
Bovenaan