Nod juni 2021

@Shana ik denk dat ik voor vanavond zou gaan :) maar ook geen idee of dat slim is hoor maar dan ben je iig nog op tijd. 
Welkom @KatL en succes! Ik heb ook een maand gehad dat ik geen zere borsten had, dacht oh nu is het raak. Maar dat was niet zo.. lichaam kan je goed voor de gek houden.
@Wondertjedrie ik mag volgende week voor mn eerste vaccinatie. Vind het dood eng. Viel het mee bij jou?
@LilaX jammer maar nog eventjes geduld :)

Dames, ik zou deze maand niet echt bezig zijn met zwanger enzo. Maar merk toch dat ik eind van de maand een vreselijke testdrang heb. Hoe gaan jullie hiermee om? Door mijn vroege eisprong heb ik een bijgestelde NOD naar 18 juni. Maar het kriebelt vandaag toch wel erg en wil heel graag testen morgenochtend. Twee dagen te vroeg en ik weet dat het daarna nog kan veranderen. Daarom heb ik een beetje tegengas nodig van jullie. Redenen om niet te testen. ? Alvast mijn dank.

Ramboo, oooh ik voel je! Ik heb ook nod 18 juni haha. Ben reuze benieuwd, ene keer denk ik; het zou best eens kunnen, maar nu toch wat krampen dat ik denk hmm, kan best ook wel is doorzetten...
We gaan het zien. Ik test niet omdat ik ongesteld worden minder confonterend vind dan een negatieve test op de een of andere manier...

@Ramboo en @Lissocat Ik heb er ook veel moeite mee om niet te testen, nod is 20 juni. Neem het mij elke keer voor om niet te doen maar de verleiding is toch elke keer zo groot. Elke maand heb ik weer klachten waarvan ik denk dat het op een zwangerschap wijst en elke keer weer de teleurstelling. Weleens gedacht de testen door mijn vriend te laten opbergen tot nod zodat ik er niet bij kan ?

Lieve dames, ik heb jullie topic op afstand gevolgd, gefeliciteerd aan alle zwangeren! Ik kan wel wat hulp gebruiken, als ik het hier neer mag zetten?!   Ik zou mijn NOD ergens tussen afgelopen zaterdag en vandaag hebben (kortste en langste cyclus) vandaag is 34e dag. Meestal 31 dagen de laatste maanden. Vandaag dus wel wat in spanning om wel of geen menstruatie want ik voel echt níets aankomen... Alleen wat onderrug pijn, tja, denk ik dan; kan toch ook eens gewoon zo zijn. Ik heb altijd, elke cyclus, pijn in mijn borsten voor menstruatie, maar nu dus niets. Nu had ik gister avond had ineens een slijmpropje (sorry ?) in mijn afscheiding en vanmiddag om 14.00 veel slijm, waarvan ik schrok en meteen dacht: dat heb ik rondom mijn eisprong ? echt doorzichtig kleverige afscheiding. Maar die had ik twee weken geleden! Meteen twee ovulatie testen ertegen aan net, echt heel negatief. Zwangerschaps test dan, ook negatief. Ik ben enorm in de war! Kan de test zo snel negatief uitslaan, na 1 keer slijm als dit een ovulatie zou zijn. Dat mijn eisprong alweer voorbij is? Er zat 4 1/2 uur tussen de afscheiding en de test. Ik herken dit helemaal niet van mezelf, zo laat. Heb nog nooit en cyclus langer dan 33 dagen gehad.. maar het lijkt verdomd veel op een eisprong. Iemand ervaring hiermee? Kan toch geen 2 eisprongen hebben met 17 dagen ertussen ??Afscheiding is de laatste twee weken heel erge gelijk geweest. Gewoon wittig, beetje plakkerige (nogmaals sorry?) afscheiding.

@justMe balen zeg?maar geen bloed is moed sommige testen na een week pas positief. 2x in 1 maand een eisprong lijkt me zeer onwaarschijnlijk als je echt zeker bent van je vorige eisprong

Quin, lastig he ?

Just-Me, klinkt wel vaag idd, snap dat je ervan in de war raakt haha. Ik wil je geen valse hoop geven, maar ik weet wel dat ik in januari ook veel afscheiding had voordat ik positief testte... En dat was ook pas 3 dagen overtijd een licht streepje, en de volgende dag een donkere.

Terug
Bovenaan