Nod juni 2021

@vennetje testen juist voor we vertrekken is te vroeg en ik durf niet denken dat we zo veel geluk gaan hebben om na de MA direct terug 2 streepjes te zien... Ik houd eigenlijk altijd rekening met het eten en drinken in de "probeer" periode. Nu is het wel zo dat ik op vakantie ook jarig ben... Maar als ik uitga van een gesprongen eitje dan zou ik ook ongesteld moeten worden op vakantie ? durf nog niet zo ver vooruit kijken... ?

@Do'x Ja precies die temperatuur werkt niet zo fantastisch als het soms klinkt. Vorige maand toevallig wel bij mij maar nu was het niks. Lekker gestopt dus.
@Mylwen, zo herkenbaar dat stressen omdat je weet dat stress niet goed is! Maar stress kan echt niet zoveel kwaad als je dat af en toe voelt lijkt me. Het is toch heel normaal. 
Niet te druk maken over de temperatuur inderdaad dat zegt vaak niet zoveel. Als je een regelmatige cyclus hebt dan is vaak zo dat je gewoon elke maand een eisprong hebt is mij afgelopen week verteld. 
Ik was ook bang dat ik er misschien wel helemaal geen had of af en toe niet. 
@Vennetje, super! Dat klinkt overtuigend hoor :) 
@Liefsvan ik voel hem tot nu toe nooit dus kan je helaas niet helpen. 
@Wondertjedrie dat is wel echt een bijzonder verhaal! Ik duim voor je dat het deze maand weer zo'n wondermaand is :)
@Lissocat, spanned hoor! Wel goed dat je je nu toch beter hebt gevoeld deze maand. Wie weet :) 
@LauB succes met de echo en hopelijk mag je gewoon zo zonder kwaaltjes door je zwangerschap gaan :)
@ShanaV ik zou lekker een test meenemen haha. Doe ik ook dit weekend want we gaan een paar dagen weg. 

Bedankt IsaV en Vennetje, dat geeft weer wat moed ?. Ik hou inderdaad al wat langer mijn temperatuur bij en ik heb eigenlijk wisselend de ene maand wel een stijging, de andere maand niet. Daarom dacht ik dus dat ik een maand wel en een maand geen eisprong had. Testen doe ik pas 2 maanden nu, dus dit is pas de eerste keer dat ik wel een positieve ovulatietest heb, maar geen stijging in temperatuur. Ik heb opzich wel mooi een regelmatige cyclus (27-30 dagen). Klachten wisselen sowieso echt iedere maand, om gek van te worden ?. We zien het over 2 weken wel, meer kan ik toch niet doen.

@IsaV ik zal me voornemen om er eentje mee te nemen als ik er aan denk tijdens het inpakken (lees, die zal dan als eerste in de valies zitten) ben daar ook geen geduldige in... Maar wil nu zeker niet te vroeg testen.

Hier geen ervaring met temperatuur meten, lijkt me een gedoe en van zoveel factoren afhankelijk. Mss ook omdat ik er nog nooit mee begonnen ben.

Ik voel ook nooit m'n eisprong of sta er toch niet bij stil, al heb ik wel al een ganse morgen een drukkende pijn in m'n onderbuik maar niet aan een bepaalde kant. Net nog een ovulatietest gedaan en die is toch iets lichter dan gisteren.

Mss vanavond toch nog eens ons best doen ?
Of wachten we beter tot morgen? (Dan was het 12/14/16).

Hoi dames, ik klets graag mee. Nod 20 juni, 1e kindje ronde 6.
Nog een kleine week wachten dus of het is gelukt, spannend.
Ik heb de hele week al wat last van krampjes en gister 1 harde steek. Verder ook wat last van gas hihi. Daar in tegen heb ik de week na mijn eisprong altijd zere borsten, deze keer helemaal niks nada noppes. Ook werd ik gister opeens heel misselijk van een luchtverfrisser. Ik ben heel benieuwd wat mijn lichaam allemaal aan het doen is. Duimen jullie mee?

Ik ben echt zo stom weer. Kon me toch niet bedwingen 9/10 dpo en negatief getest. Ik weet het dat het nog niks zegt maar daarom juist....... waarom kan ik me niet inhouden.. oh oh oh. ?

Terug
Bovenaan