@lissocat we zitten in hetzelfde schuitje. Het is inderdaad niet eerlijk en dat besef je maar eens je het allemaal van dichtbij meemaakt.
Bij de eerste stopte ik met de pil en testte ik na exact 28dagen dik positief. Bij nummer 2 ook, zonder ovulatietesten. Wonders zijn het echt en we beseffen maar hoeveel geluk we hebben.
Ik hoop echt dat iedereen hier snel een hartje achter z'n naam mag krijgen.
Hier zal het nooit meer zo zorgeloos zijn als eerst.
Ik vind de "tip" er minder mee bezig zijn de moeilijkste ooit... Hoe doe je dat ?
@vennetje ik hoop dat je de rust van eerst kan terugvinden ookal nadert NOD.
Wij vertrekken op vakantie op 26juni en vermoed dat NOD dan morgen+12 dagen zal zijn. (Het tellen is wat in de war). Zal nog zien of ik een test meeneem of het geduld zal hebben tot bij terugkomst... Als dat nog nodig zou zijn... ?
Bij de eerste stopte ik met de pil en testte ik na exact 28dagen dik positief. Bij nummer 2 ook, zonder ovulatietesten. Wonders zijn het echt en we beseffen maar hoeveel geluk we hebben.
Ik hoop echt dat iedereen hier snel een hartje achter z'n naam mag krijgen.
Hier zal het nooit meer zo zorgeloos zijn als eerst.
Ik vind de "tip" er minder mee bezig zijn de moeilijkste ooit... Hoe doe je dat ?
@vennetje ik hoop dat je de rust van eerst kan terugvinden ookal nadert NOD.
Wij vertrekken op vakantie op 26juni en vermoed dat NOD dan morgen+12 dagen zal zijn. (Het tellen is wat in de war). Zal nog zien of ik een test meeneem of het geduld zal hebben tot bij terugkomst... Als dat nog nodig zou zijn... ?