Nod juni 2021

@IsaV, ah hahah! Ik had al zo’n vermoeden dat ik m niet helemaal helemaal goed oppakte? 
Ik ben gelukkig getrouwd met een vrouw ? We hebben een super lieve donor gevonden die dit voor ons wil doen, wat we echt wel heel bijzonder vinden. Vandaar dus al vanaf het begin alles aan het bijhouden, zodat we een beetje duidelijkheid hebben voor alle partijen. Of nou ja, niet helemaal dus ?

Oh ja dat klopt! Ik heb heel brutaal meteen een vraag de groep in gegooid ? 
in ons geval, 3e ronde, 1e kindje. NOD was eigenlijk afgelopen dagen ergens, (tussen zaterdag en dinsdag) maar blijft om nog onverklaarbare reden uit ??‍♀️

@Just-me dat is wel heel erg mooi en fijn dat je een donor hebt die dat wil doen voor jullie! succes hoor deze ronde.

We hadden het afgelopen dagen gezellig moeten maken, maar door de hitte niet gebeurd. Dus we gaan door naar de volgende ronde, wie weet gaat het vandaag nog gezellig worden, verwacht het niet dochter naar de oppas beide werken we thuis
Vanavond op bezoek bij vrienden ?.

Dag lieve allemaal, Na een tijdje meegelezen te hebben heb ik besloten om me ook aan te sluiten! Het is fijn om dit proces te delen met dames/meiden die hetzelfde meemaken op dit moment.
Wat heb ik dit onderschat zeg, het zwanger worden. De hoop, spanning, er zo mee bezig zijn en wat er allemaal bij komt kijken! En aangezien mijn partner en ik het niet met de omgeving delen dat we bezig zijn en hij heel erg nuchter is, mijn partner wilt natuurlijk ook graag papa worden (dit zou ons eerste kindje worden), maar is er niet zo mee bezig als mij natuurlijk. Dus voel ik me toch soms eenzaam hierin en wil hem niet telkens 'lastig vallen' met alles. En toen zag ik dit forum voorbij zag komen! En ik ben niet alleen!! We zijn samen die dit doormaken! Zo fijn om 'lotgenoten' te spreken.
Mijn NOD is 21/06, en ik kon het niet laten om vanmorgen al een early test te doen.. Die was zo negatief als wat! Haha, en dan voel je de hoop al weer weggaan. Terwijl het natuurlijk ook best vroeg is om te testen, maar je HOOPT zo! Nouja nog even afwachten.
Iemand ervaring mee dat je alsnog later een positieve test kreeg? Of is het dan echt niet zo en gaan we door naar de volgende ronde? (Dit is ronde 4)
Mijn lichaam houd me echt zo voor de gek. Ik heb allemaal gekke veranderingen aan mijn lichaam en voel dingen die ik eerder niet voelde. Het ene moment denk ik, JA ik ben zwanger, ik weet het zeker! En het volgende moment denk ik, nee er is echt niks aan de hand, ik verbeeld het me gewoon! Haha wat een verschrikkelijke rollercoaster.
Nou dit is het einde van mijn VEEL te lange bericht, maar ik moest het even kwijt :).  Hopelijk kunnen we veel steun en positiviteit uit elkaar halen! Ik kijk er naar uit om samen de reis met jullie te delen en doorstaan. Liefs, Marly.

Terug
Bovenaan