Nod juni 2021

@Just-Me wat fijn dat je zo gelukkig bent met je vrouw. Ik hoop dat het jullie heel snel lukt dmv jullie donor ?
Ik wéét dat het volgens alle 'boekjes' niet kan, het is te vroeg en ik weet dat allemaal, maar toch ga ik t delen. Ik heb vrijdag en zaterdag mijn positieve ovulatie testen gehad. Dus hij is zaterdagnacht waarschijnlijk gesprongen. 
Ik zit nu op 5 a 6dpo en ik ben al de hele ochtend heel erg misselijk. Ik heb mezelf dit niet aangepraat want ik ben mezelf juist al 5 dagen rationeel aan t toespreken met vanalles. Heb namelijk na de eisprong constant pijnlijke steekjes gehad in mn baarmoeder (soort milde menstruatiepijn) met op 3 a 4 dpo ineens een paar minuten zo'n heftige steken dat ik bijna dubbel klapte. Dat was maar heel kort.
Gisterochtend maakte mijn vriend koffie voor mij en ik dacht dat die niet goed was, smaakte zooo raar. Hij proefde m en zei dit is echt zoals koffie áltijd smaakt, weet niet wat er mis is met jou? Toen ook weer gedacht wat raar, maar kan niet met evt zwangerschap te maken hebben want is veel te vroeg. 
En nu vandaag dus die misselijkheid in de ochtend.. nu dacht ik weetje wat, ik ga het tóch delen, ik weet heel goed dat het realistisch gezien veel te vroeg is om uberhaubt iets te merken mocht ik zwanger zijn, maar áls ik achteraf zwanger blijk kun je dus wel al heel vroeg dingen voelen.
En ja, ik weet het.. het is te vroeg op 5 a 6dpo, en ik probeer mezelf te rationaliseren. Maar als je dit soort dingen ervaart ga je vanzelf geloven.. grrrrrr

@Just-Me wat fijn dat je zo gelukkig bent met je vrouw. Ik hoop dat het jullie heel snel lukt dmv jullie donor ?
Ik wéét dat het volgens alle 'boekjes' niet kan, het is te vroeg en ik weet dat allemaal, maar toch ga ik t delen. Ik heb vrijdag en zaterdag mijn positieve ovulatie testen gehad. Dus hij is zaterdagnacht waarschijnlijk gesprongen. 
Ik zit nu op 5 a 6dpo en ik ben al de hele ochtend heel erg misselijk. Ik heb mezelf dit niet aangepraat want ik ben mezelf juist al 5 dagen rationeel aan t toespreken met vanalles. Heb namelijk na de eisprong constant pijnlijke steekjes gehad in mn baarmoeder (soort milde menstruatiepijn) met op 3 a 4 dpo ineens een paar minuten zo'n heftige steken dat ik bijna dubbel klapte. Dat was maar heel kort.
Gisterochtend maakte mijn vriend koffie voor mij en ik dacht dat die niet goed was, smaakte zooo raar. Hij proefde m en zei dit is echt zoals koffie áltijd smaakt, weet niet wat er mis is met jou? Toen ook weer gedacht wat raar, maar kan niet met evt zwangerschap te maken hebben want is veel te vroeg. 
En nu vandaag dus die misselijkheid in de ochtend.. nu dacht ik weetje wat, ik ga het tóch delen, ik weet heel goed dat het realistisch gezien veel te vroeg is om uberhaubt iets te merken mocht ik zwanger zijn, maar áls ik achteraf zwanger blijk kun je dus wel al heel vroeg dingen voelen.
En ja, ik weet het.. het is te vroeg op 5 a 6dpo, en ik probeer mezelf te rationaliseren. Maar als je dit soort dingen ervaart ga je vanzelf geloven.. grrrrrr

De zwangerschaps mindfuck is weer lekker bezig bij een hoop zo te lezen! Hier ook... en ik had me zo voorgenomen me er deze maand niet zo druk om te maken. Vandaag 8dpo. Af en toe wat steekjes in mijn buik en wat meer witte afscheiding. Allemaal dingen die ik wel vaker heb op dit punt in mijn cyclus. En toch..... de hoop dat het raak is! Ik moet me echt inhouden niet te testen. Het liefst wacht ik tot mijn nod, maar ik weet niet of ik dat volhou ?

@mirtjemirtje, ik zit ook momenteel ook op 8 dpo. Ben af en toe misselijk, maar dat heb ik soms voor mijn menstruatie ook.
@vennetje, grappig, ik heb dat ook. Eten smaakt anders. Gisteren zei ik tegen mijn vriend ook al dat de koffie anders smaakte. Gisteren de hele dag steken gehad rond mijn schaamstreek.

Spannend @Vennetje, je kent jezelf het beste dus wie weet! Ik hoop het zo voor je!

Hier 12/13 dpo.. sinds gister alweer rekbaar doorzichtig/wittig slijm.. normaal heel droog de dagen voor NOD. Iemand hier ervaring mee? 

@lola k spannend hé! We zijn precies even ver dan! Ik zie jouw nod op de 24e staan. Die van mij is de 25e maar omdat mijn ovulatie een dag eerder was dan verwacht schuift denk ik mijn nod ook mee. Ik hoop op veel hartjes de komende weken!

@Marly Ja, ik heb het ook behoorlijk onderschat. Ik ben altijd wel bewust geweest van het feit dat het lang kan duren, aangezien er familie is die al heel lang bezig zijn, maar van vrienden hoor je toch dat het allemaal makkelijk gaat en helemaal niet lang duurt. Wij hebben het verder ook nog met niemand gedeeld en zelf heb ik ook heel lang getwijfeld of ik er wel aan toe was, maar toen ik opeens wist dat ik het wilde is de knop ook om gegaan en is iedere maand weer een teleurstelling. Mijn vriend is er ook veel nuchterder onder, dus het is inderdaad erg lastig soms. Ik sta dan ook wel vaker op het punt het toch iemand te vertellen, maar heb het nog niet gedaan, omdat je niet steeds die vragen wil krijgen. Bij ons zijn dan ook nog wel meerdere redenen waarom het langer zou kunnen duren, dus met iedere maand extra verlies ik weer wat hoop ?. En het vervelendste op dit moment is nog wel als iemand zijn zwangerschap aankondigd (natuurlijk ben ik dan wel blij voor hun!) of iemand zegt 'ja, bij jullie zal het nog wel lang duren' (aangezien mensen om ons heen nog steeds denken dat we er nog niet klaar voor zijn).

@Vennetje ik moet mezelf ook iedere keer toespreken dat er niks is en kan zijn. Vannacht werd ik echt super misselijk wakker en vanmorgen ook en stiekem hoop je dan natuurlijk, en iedere keer spreek ik mezelf dan ferm toe. Ook sinds gisteren bekkenpijn/kramp, maar voor mij is het sowieso te vroeg nu, als ik al een eisprong heb gehad. Ik wil dan ook niet hopen, maar dit helpt natuurlijk niet. En ik weet ondertussen ook wel dat mn lichaam me echt voor de gek kan houden (zie vorige 4 rondes) en toch...

Terug
Bovenaan