Nod juni 2021

Bedankt dat jullie allemaal zo lief reageren en niet doen alsof ik knettergek ben!
Ik vind t zo lastig deze dagen. Vorige keer had ik nergens last van tot vlak voor de menstruatie en daardoor vloog toen die eerste week voorbij. Dat is nu dus wel anders. Het is in elk geval zeker dat er íets speelt vandaag. De misselijkheid is af en toe nog met vlagen en soms ook even helemaal weg maar ben ook heel duizelig. Moet werken tot 13 u en daarna meteen terug naar bed want voel me echt 'blegh'.
Grappig dat meer mensen zich herkennen in mijn 'symptomen'. Laten we hopen dat het voor ons allemaal raak is deze keer!?
Wie herkent zich trouwens ook in het 'google fenomeen'. Je gaat meteen posts opzoeken van mensen met soort gelijke verhalen en die bleken dan zwanger te zijn waardoor je ineens denkt zie je wel!! Alhoewel ik wel echt een soort van 'raak' gevoel heb nu.. maarja ik weet inmiddels ook dat ik een topper ben in mezelf voor de gek houden.
@Mylwen wanneer was jou ovulatie dan? Ben je dan ook niet 6DPO vandaag?

@Vennetje Ow ja, dat google fenomeen ken ik goed. Mijn vriend heeft me al een keer erop aangesproken dat ik niet zoveel op internet moet opzoeken erover ?.
Ik had een positieve ovulatietest op 12 juni, ik denk dat, als ik een eisprong heb gehad (waar ik nog steed wat over twijfel ivm mijn temperatuur), dat de 14e moet zijn geweest, kijkend naar andere maanden en mijn symptomen en temperatuur. Dus pas 4 DPO.

@Mylwen, ik snap echt he-le-maal wat je bedoeld! Ik heb ook in mijn omgeving beide kanten meegemaakt, dat of stellen heel snel lukte, heel lang, of gewoon niet.
Wij hebben dus niks aan de familie verteld maar ze beginnen er wel telkens over 'dat het wel eens tijd word'. En dan denk ik.. Jaa we willen wel, maar het is niet zomaar gedaan! En nu zijn wij pas 4 maanden bezig, weet ik wel. Maar wie weet hoe lang het nog gaat duren, en vind ik soms frusterend. Zou wel eens willen dat ze erover ophouden. Ik wilde veel eerder moeder worden of proberen zwanger te worden maar daar was de tijd en ruimte niet voor, heb je soms niet voor het kiezen. Vind het sowieso best heftig als mensen daar zo over beginnen. Ik weet dat het een 'grapje' is of echt leuk en lief bedoeld is, maar het is niet voor iedereen vanzelfsprekend om zwanger te worden. 
@Vennetje, hahah dat vind ik een goede, het Googlesyndroom. Ik maak me daar ZEKER ook schuldig aan. Elk klein dingetje dat opvalt opzoeken, verschrikkelijk! Ik hoop echt voor je dat deze tekenen echt te maken hebben met een zwangerschap, dat zou wel echt heeeel leuk zijn!! Duimen duimen! 

Terug
Bovenaan