Nod juni 2021

Ik had nog me zo voorgenomen om NIET te testen en gewoon te wachten op mijn NOD. Maar heb toch toegegeven……nu lijkt het net of ik een hele lichte streep zie. Zien jullie het ook?

https://postimg.cc/pynM0Qg0

Omg Lola k ik denk m ook te zien!! Hoeveel dpo ben je? Voorzichtig gefeliciteerd ❤!
Ik ben mezelf helemaal gek aan het maken maar ik ben er ineens zó zeker van dat het raak is. In de loop van de dag zijn mijn borsten zo pijnlijk geworden, alsof ze constant strak worden getrokken. Ik hoop dat ik mezelf in kan houden met testen tot volgende week vrijdag... 

@Vennetje: ik zit op 8/9 dpo. En dit is met middagurine….dus ik durf het niet te vertrouwen.

Wanneer wil jij gaan testen?

Ik hóóp tot volgende week vrijdag te kunnen wachten, maar ik verwacht dat ik mijn drang niet kan beheersen. Wellicht begin ik ook rond 8dpo (zondag of maandag) en ga ik dan elke dag een test doen tot aan NOD. Had via zwangerenkids van die testen (extra early 10miU midstream) die een houdbaarheidsdatum tot 30 juni hadden dus waren nu 8 euro voor 12. Die komen morgen binnen dus in principe moeten ze dan toch op voor die tijd! Hahaha goed excuus toch!

@lolaK helaas zie ik het niet maar na het uploaden gaat de kwaliteit ook vaak achteruit dus ik geloof je echt wel hoor als je zegt iets te zien maar 8/9 dpo met middag urine is ook nog wel heel erg vroeg?

@Lola k ga je morgen weer testen? Vind t zoooo spannend voor je! Ik duim heeeel hard.
Ps: bedankt iedereen voor jullie lieve reacties op mijn berichtjes? zo fijn om dat met jullie te kunnen delen

@lolaK jaaa ik zie hem ook hoor denk ik!!

Nog bedankt voor je bemoedigende woorden hahah heb er heelmaal vertrouwen in dat mn eisprong dan gister was. Had ook wel last van mn buik rond mn eirstok maar had 3x pcm genomen ivm hoofdpijn gister dus bedacht me net dat het daarom waarsch. Veel minder heftig voelde!Duimen dus…
Mijn NOD schuift nu door naar 1 juli officieel omdat mn eisprong dus later was deze maand

Terug
Bovenaan