Nod juni 2021

Echt hilarisch al jullie reacties! Het is net alsof ik mijn eigen gedachten aan het lezen ben ?
Ik heb dat echt hetzelfde ook al weet ik dat het toch niks is deze maand denk ik toch bij alles hmm heb ik dit altijd? Ken ik dit gevoel? 

@Vennetje bij jou vind ik het toch allemaal wel erg typisch hoor! Ben echt heel erg benieuwd!

@Mylwen ik had dat ook! Lang getwijfeld of ik het echt wilde en nu ik dat besloten heb ben ik mega teleurgesteld dat het zo lang duurt ? zo herkenbaar allemaal. 

Oh oh meiden wat fijn dat deze groep er is!
@vennetje gek ben je niet hoor!! Zoals al genoemd is het een grote mind fuck.

Als je zwanger bent kan je roepen zie je nou ik voelde al vanalles en als het niet zo is kun je makkelink roepen dat je lijf je voor de gek houd. Het is iig fijn hier alles eruit te kunnen gooien haha.

Ik zit nu in de mindfuck over de eisprong, haal ik wel of geen extra ovu testen?! Zucht.

Eisprong was niet op dag 17/18 want ik voelde niks, op dag 19 toch nog maar een ovu test van CB gedaan (had nog 3 stickjes) en dat werd een leeg rondje. Dus ik dacht joh dan heb ik hem gewoon niet gevoeld deze maand. Op dag 20 ineens mega veel baarmoederslijm en gevoelige buik dus nog een testje gedaan en had toen een knipperende smiley, dag erna op dag 21 nogsteeds een knipperende smiley. Gister dag 22 had ik af en toe duidelijk een steek in mn eierstok normaal houd dit een paar uur aan waardoor ik zeker weet DIT IS HEM. Maar niks is zeker bij het vrouwelijk lichaam en brein ennn ik had geen testjes meer liggen dus ja.... niet getest.

We doen het al een week om de dag of vaker haha wil natuurlijk die eisprong niet alsnog weer missen maar om nou tot de NOD stipt door te gaan.... dus vind t allemaal heeeel irritant op dit moment!

@Liefs van; waarschijnlijk heb je je eisprong gehad net op het moment dat je geen strips meer had :)
Om de dag gemeenschap hebben is goed. Zaadcellen kunnen tot wel 4-5 dagen leven in een vrouw (meestal is het wel 2-3 dagen).
Ik hoop voor je dat het raak is.

Ja, ik lees hier ook veel van mezelf, hahah. Iedere keer weer, "Ow had ik dit vorige maanden ook al? " , "Vooral goed noteren deze keer in de app, zodat ik volgende maand weet dat het niets betekend!" (mijn app stroomt over van de notities) Tegenwoordig probeer ik zelfs alles op een andere manier te verklaren, om maar niet te veel hoop te krijgen. Zoals de misselijkheid komt vast door iets dat ik verkeerd gegeten heb, wisseling in hormonen na de eisprong... Ik heb al vanalles verzonnen. En iedere keer vind ik wel weer iets nieuws wat ik nog niet gehad heb en dan blijkt het niks te zijn. En dit is serieus al zo vanaf de eerste ronde... Net zelf nog even met mijn vriend erover gehad en die voelde zich een beetje lullig over het feit dat ik dacht dat ik niet met die dingen bij hem terecht kon (aangezien hij veel nuchterder in die dingen is dan ik), dus hij ging proberen daar op te letten en ik moest ook zeker naar hem komen als ik erover wilde praten ?.

Oh jaa.. Ik was vorige week heel erg opgeblazen en had krampen en ik hoefde niet naar het toilet ofzo, heb ik normaal nooit last van. Dan ga je meteen weer hopen! En misselijke vlagen, meer puistjes, last van de onderrug. Allemaal dingen waar ik nooit 'last' van heb, en nu ineens wel.. Haha echt zo ontzettend stom. 
@Mylwen, wat goed dat je met je vriend het erover hebt gehad! En dat hij daar op wilt letten, wat lief van hem zeg. Misschien moet ik toch maar ook eerlijker zijn tegen mijn nuchtere vent, dat het me meer bezig houd dan ik laat zien!

@Marly Hij is ook lief, hoor, haha ?. En ja, ik zou inderdaad eens aanraden om het gewoon eens te bespreken, dat werkt dus wel, sowieso dat ze doorhebben dat het inderdaad meer met je doet ?.

Terug
Bovenaan