Nod juni 2021

[quote quote=10461653]@lolaK jaaa ik zie hem ook hoor denk ik!!

Nog bedankt voor je bemoedigende woorden hahah heb er heelmaal vertrouwen in dat mn eisprong dan gister was. Had ook wel last van mn buik rond mn eirstok maar had 3x pcm genomen ivm hoofdpijn gister dus bedacht me net dat het daarom waarsch. Veel minder heftig voelde!Duimen dus…
Mijn NOD schuift nu door naar 1 juli officieel omdat mn eisprong dus later was deze maand
[/quote]Ik heb rond mijn eisprong altijd een opgezette buik. Ik voel dan altijd een druk in mijn onderbuik. Ook heb ik dan last van obstipatie.
Ik moet zeggen dat dit de ene maand vrij heftig is en een andere maand is het weer in mindere mate.
Ik zal voor je duimen ??

[quote quote=10461651]@Lola k ga je morgen weer testen? Vind t zoooo spannend voor je! Ik duim heeeel hard.
Ps: bedankt iedereen voor jullie lieve reacties op mijn berichtjes? zo fijn om dat met jullie te kunnen delen[/quote]Ik denk het wel, of anders volgende week.

Ik vind het ook fijn om dit met jullie te kunnen delen. Zo delen we lief en leed met elkaar :) en steunen we elkaar. Hopelijk hebben we allemaal binnenkort een positieve test in onze handen.

@wondertjedrie, het is inderdaad heel vroeg en san ook nog is met middagurine. Daarom wil ik het nog niet geloven. Dan komt de klap minder hard aan wanneer ik niet zwanger blijk te zijn….

Ik hoop het voor je lola K! Spannend hoor ?

Ik heb vanavond constant steken in mijn buik. Maar niet echt op 1 plek. Soms rond de baarmoeder, soms bij de eierstokken, ook af en toe in mijn onderrug. Geen idee wat ik ervan moet denken..... mindfuck!

@Lola K Sorry ik zie hem ook niet echt, maar zoals al gezegd werd, kwaliteit wordt inderdaad meestal slechter en streepjes kunnen ook zo licht zijn dat ze niet echt op foto kunnen nog. Sowieso ben je vroeg, ik duim mee!

Ik heb weer buikpijn, mja dat wil al helemaal niks zeggen meer. Ik begin altijd die buikpijn hebben wel echt enorm vervelend te vinden. Als het nu voor een goed doel was (lees zwanger) dan maakte het niks uit, maar in dit geval weet ik toch dat het dat waarschijnlijk niet is en dan wordt het vervelend ?.

Terug
Bovenaan