Nod juni 2021

Dank voor jullie lieve reacties ? Het is wel heel bijzonder om alles op deze manier mee te maken en zo'n cadeau te krijgen van iemand, gewoon zonder eigen belang❤️

Ik herken ook wat enkelen van jullie schrijven, hoe je het onderschat van te voren. Eenmaal begonnen veranderd het zoveel! En hoe erg ik mezelf ook voorneem niet zoveel bezig te zijn met dit proces, het gaat min of meer vanzelf hè ? Ik heb gelukkig ook een lieve partner die ik na de tweede ronde vertelde dat het toch meer leeft dan ik had verwacht en toen te horen kreeg dat dit ook voor haar geldt. Fijn om het zo op meerdere manieren te kunnen delen, soms thuis en soms even hier :)

@LilaX, ik herken het wel, die gekke slijmerige afscheiding. Ik had t begin van de week, op 14 dpo en dacht eigenlijk aan eisprong... maar nog nooit gehad. Toch vreemd! zoals jullie allemaal al bevestigen, je lijf doet soms vreemde dingen! En die mindfuck kennen we allemaal maar al te goed ?

@lolaK, ja deze begon ook heel licht. Dat het bijna niet op een foto te krijgen is. Als je een zaklamp eronder houd en je zoet het streepje dan nog week je zeker dat het geen indroogstreep is. Bij mij liepen ze ook mooi op. Volgende ochtend meteen met ochtend urine gedaan omdat ik niet kon wachten. Was indd iets donkerder van kleuraar nog niet overtuigend. Daarom kun je er beter een dag tussen laten

@Lila'X wat klote :( hoop dat je snel wat duidelijkheid gaat krijgen en het heeel snel raak is!
Hier heb ik een nieuwe tempratuur stijging gehad. Eerst naar 37.2 na de eisprong alld dagen gebleven en nu naar 37.4. Hier lees je ook wisselende verhalen over dat dat een teken zou kunnen zijn. Het is wel echt bizar want ik had me deze cyclus ZO voorgenomen er zo min mogelijk mee bezig te zijn en tot de eisprong ging dat super. Maar vanaf dat moment is t een ramp, ik kan gewoon nergens anders meer aan denken. Ik weet ook dat mocht ik niet zwanger zijn het deze keer een mega teleurstelling zal zijn omdat mijn gevoel zo duidelijk 'Jaaaa!!' schreeuwt. Gelukkig een druk weekend voor de boeg dus wat afleiding. 
@MamawensT hoeveel DPO had jij ook al weer getest? En had jij ook al systomen?

@LolaK nog niet. Maar huisarts had wel een vermoeden dat het dat zou kunnen zijn.. vandaar ook dat ik geen jaar hoefde te proberen..

Bedankt allemaal!

Terug
Bovenaan