Nod juni 2021

Bleh voel me echt ff rot nu zeg. Heb mega naar gedroomd vannacht en dan in de ochtend meteen weer dat bloed zien. Denk echt ff verdomme wat is er toch mis met mij? Soms is dat zo lastig om jezelf niet de schuld te geven van alles, wat doe ik niet goed? Waarom lukt het niet, wat als we straks echt die medische trajecten zouden moeten doen ?
Mijn mindfuck begint echt nu pas nadat ik weet dat het weer niet gelukt is.. ookal dacht ik al dat het niks was mja toch hoop je stiekem! Dan komt echt dat gevoel van: ik ben niet goed genoeg. Het is miss wel niet voor ons, de natuur bepaalt maar waarom wil de natuur het dan niet laten lukken? 
bleh voel me stom dat ik dit allemaal denk maar goed ik zal het maar even toelaten. Mag mezelf nu wel ff rot voelen. ? 
Volgens mij zijn er iig weer een hoop ❤️jes bij dit weekend dus dat geeft wel hoop! ??
succes voor de nog wachtenden ?

@IsaV ah meid toch. Wat klote. Helaas ken ik t gevoel heel goed. Wij kregen meteen te horen toen we onze kinderwens kenbaar maakte bij de gyneacoloog dat we waarschijnlijk maar 6 maanden natuurlijk mogen proberen en dan al de medische molen in gaan. Dan ligt er meteen een gruwelijke druk (en drang) op dat het natuurlijk móét lukken. Elke keer als dat dan niet zo is zakt de moed je even in de schoenen. Toch is t zo dat het heel 'normaal' is er een jaar over te doen. Als alles klopt, is er elke cyclus nog steeds maar 15 tot 20% kans dat t ook echt lukt. Het hoeft dus zeker niet aan jou te liggen, denk dat ook vooral niet, heb vertrouwen in je lijf. Het gaat lukken, blijf geloven en probeer weer positief toe te werken naar de volgende ronde?

Ja je hebt helemaal gelijk @Vennetje! Raar eigenlijk dat het zo vaak zo gemakkelijk gaat maar ook wel heel fijn natuurlijk! in jouw situatie is het helemaal heftig ? en daarom zoo fantastisch als het deze ronde raak is voor jullie. Ik ben zo benieuwd naar hoe je testen oplopen ?
@Wondertjedrie, nee eigenlijk behalve dat ik chlamydia heb gehad helemaal niet. Ik heb een bmi van 20, we eten gezond en bewegen veel. In onze families geen vruchtbaarheidsproblemen en een hele regelmatige cyclus van 26 dagen. De verpleegster zei ook dat we echt nog hele goede kansen hadden.
Maar toch.. ik twijfel of ik niet over all teveel spanning heb in mijn lijf en dat het daarom niet lukt. Ik hyperventileer al jaren chronisch wat niet weg gaat ookal voel ik me niet gestresst. Heb eigenlijk ook altijd last van mijn buik, maag en darmen en ik kom er niet achter waardoor dat komt. Vandaar ook mijn bezorgdheid.. wellicht is het meer mentaal een probleem dan fysiek? Mja daar heb ik niks aan ? want hoe los ik dat nu weer op 

@isaV ik herken zo wat je schrijft! Ik ben bij mijn eerste kindje bevallen via een spoedkeizersnede. Daarna heel erg het gevoel gehad dat mijn lichaam me in de steek het gelaten heeft. Dat gevoel was ik wel weer kwijt maar komt nu steeds terug als het zwanger worden weer niet lukt. De angst dat er iets kapot is gemaakt door de keizersnede. En ik weet ook wel dat dit tussen mijn oren zit. Ik heb geen enkele reden of klacht om dit te denken. Maar toch....
Inmiddels 10 dpo. Ik voel vanalles maar dat is elke keer. Gelukkig morgen weer werken dus dan heb ik afleiding ?

He meiden, 
Wat leuk zeg er zijn best al wat dames zwanger deze maand? 
Wij hebben deze maand echt flink geklust rondom de eisprong dus zou zooo leuk zijn na 2 jaar eindelijk eens zwanger te worden? 
Ik zou mijn ei 13-6 / 14-6 hebben gehad en wel gevoeld ook.
Ik zou 28-6 ongesteld moeten worden.
Maaaarr..
Kennen jullie dat gevoel dat je een zware onderbuik heb een opgeblazen gevoel? Dat heb ik al sinds gisteren. Ben ook licht in me hoofd, vind het zo vreemd. Zou het komen door de eisprong die is geweest?? Ik heb echt geen idee heb dit nog nooit eerder gehad. 

Terug
Bovenaan