NOD juni 2023

Hallo allemaal,
ik was dit topic even uit het oog verloren. Zat nog vast in die van mei 2023. Daar lag ik er helaas ook uit. Op dit moment zit ik in de week van mijn NOD. Tenminste, als ik mijn cyclusduur van 29 dagen gemiddeld aanhou. Gisteren had ik een zeer realistische droom, een positieve CB test. De emotie was zo real, zo blij was ik. Hebben jullie dat ook? Dat je soms iets droomt en dat het zo echt voelt? Misschien zelfs dat het uitkomt? Ik voel me verder eigenlijk wel goed. Vanmorgen op de fiets (toen ik m'n zoontje naar school bracht), had ik wat krampen links en rechts in onderbuik. Daar over gesproken, zijn dat die menstruatiekrampen waar men over spreekt? Of voel je die ergens anders? 

@ninna @juliatje; jullie ken ik al van NOD mei 2023 topic. Hoe is het met jullie?
@zazoutwee; balen dat je deze rond eruit bent maar wat een geluk dat je twee keer kans hebt in de maand. Lucky you ??
@marwi; spannend! Dinsdag dus testen? Ik wacht denk ik nog een week. Just to be sure. 

@bzwn; voor jou ook nog een extra kans dese maand. Ik hoop op positieve berichten. 

@Azaya hopen dat de droom werkelijkheid wordt? Ik had gisteren behoorlijk last van steken onderin m'n buik. Hoop dat het te maken heeft met de innesteling, dat zou opzich kunnen want ik heb net m'n vruchtbare periode gehad, weet alleen niet wanneer m'n eisprong is geweest.
Daarnaast word ik 's ochtends vroeg ineens wakker met een volle blaas, maar slaap ik daarna ook heel snel weer in. Dat had ik nooit, dus ik hoop dat dat ergens ook een teken is. 
Wachtweek is begonnen, rond 14 juni is m'n NOD. Hopen dat het deze ronde eindelijk raak is?

Ik ben helaas vanochtend ongesteld geworden. Was er helaas al bang voor maar alsnog een teleurstelling. Volgende NOD is 2 juli. 

Een vraagje, zijn jullie bekend met de Ferti Lily Cup? 
kom het steeds vaker tegen en nu het weer niet is gelukt zit ik te twijfelen om dat te bestellen. 

succes verder voor alle wachtenden! ??

[quote quote=10618878]Ik ben helaas vanochtend ongesteld geworden. Was er helaas al bang voor maar alsnog een teleurstelling. Volgende NOD is 2 juli. Een vraagje, zijn jullie bekend met de Ferti Lily Cup? kom het steeds vaker tegen en nu het weer niet is gelukt zit ik te twijfelen om dat te bestellen. succes verder voor alle wachtenden! ??[/quote]
Ik heb er wel van gehoord, maar ik geloof er niet in. Vind het vooral een grote marketingtruc. In welke ronde zit je nu? Per ronde heb je 20-30% kans op zwangerschap en het is heel normaal als het langer dan enkele maanden duurt (gemiddeld is 80% binnen 1 jaar zwanger). Ik vind dat zulke bedrijven inspelen op de emoties en onzekerheden die komen kijken bij zwanger worden en daar hou ik niet van. Ze kunnen namelijk nooit onderbouwen dat ze echt succes hebben, omdat je zonder gebruik misschien ook wel de volgende ronde zwanger zou zijn geworden. Maar als jij je er prettig bij voelt, doe vooral wat voor jou goed voelt

@BZW dank je wel voor het meedenken. Vind het erg lastig.. dit was ronde 8. Ik weet dat het lang kan duren maar het maakt je toch onzeker. Moeten geduld hebben en het toch proberen los te laten.

[quote quote=10618892]@BZW dank je wel voor het meedenken. Vind het erg lastig.. dit was ronde 8. Ik weet dat het lang kan duren maar het maakt je toch onzeker. Moeten geduld hebben en het toch proberen los te laten.[/quote]
Snap ik! Ik vond vooral het niet weten of het uberhaupt zou lukken het lastigste. Maar wij waren bij onze eerste vrij snel zwanger dus ik weet ook niet wat ik zelf zou doen als ik bij ronde 8 zou komen. Je wil alles doen om zoveel mogelijk kans te hebben en hoe meer je het probeert los te laten des te meer ben je er mee bezig. Wat bij mij hielpt toen we net begonnen was denken dat het toch wel een jaar zou gaan duren, zodat het alleen maar mee kon vallen. Dat viel het dus uiteindelijk ook. Maar of dat nu weer gaat werken weet ik ook niet haha

@Marwi dat loslaten en geduld hebben kan inderdaad heel lastig zijn! Ik zit nu in ronde 11 en het blijft lastig.
Zelf gebruik ik de cup niet, ik heb weleens gelezen dat het hetzelfde effect heeft als even met je benen omhoog gaan liggen. Dat zou je ook kunnen proberen eerst, maar ik weet bij beide niet of het echt effect heeft. 

Ik praat graag mee. Mijn NOD is 25 juni en we zitten in de 2e ronde voor ons 2e kindje. Nog niet heel lang bezig dus, maar hoop natuurlijk dat het zo snel mogelijk raak is! 

Terug
Bovenaan