NOD juni 2023

@Linnie- spannend! Weet je al wanneer je wil gaan testen? 

Ik heb sinds 2 dagen ineens hele rare trek. Eet dingen die ik eerder zo vies vond. Hebben jullie dat ook?

Hey meiden,
Hier een volledige rollercoaster. Op 8 mei de 2de miskraam gehad en nu op 8 juni weer een positieve zwangerschapstest, vanochtend weer getest en ik zie oploop. Laten we hopen op een plakker deze keer en een volgroeide zwangerschap. Mixed emotions kunnen jullie wel begrijpen maar wel zo happy met deze positieve zwangerschapstest. Vorig weekend vele krampjes gevoeld wat dus innesteling moet zijn geweest. Nu 0,0 symptomen. Zijn momenteel een weekje op vakantie en heb een cb weken indicator mee genomen. Deze test wil ik woensdag of donderdag gaan doen. Eerst lekker genieten van de vakantie en ons gezinnetje. 

Succes voor diegene die nog op het wachtbankje zitten.

@stabij hoe is het met jou? Kun je je wat bedwingen om niet te testen?

@zeeuwsmeisje gefeliciteerd! 

Ik heb expres een normale test gekocht en geen extra vroege. Ik wil eigenlijk wel testen, maar nu kan het pas vanaf woensdag. Ik hoop zo op een positieve test deze keer! Nog even een paar dagen aftellen en proberen om mijzelf niet gek te maken, maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan. 

Had vrijdag getest en zaterdag ongesteld ? op naar ronde 19.. ? 

Bij mijn vorige zwangerschap had ik meteen veel meer honger en trek in bepaalde dingen. Hoop het voor je! ?? Wanneer ga je testen?

Balen @linnie-!
Ik ga woensdag testen als ik nog niet eerder ongesteld ben. Ergens voor m'n gevoel denk ik dat ie positief is, maar het blijft altijd spannend.  

Hier gisteren positief getest, niet verwacht (zit al een week ziek thuis). Dus ben voor mijn gevoel meer aan het "overleven" dan ik bezig was met een zwangerschap. Hopelijk snel beter en kunnen genieten. 

@Rosie gefeliciteerd! Ben je gewoon ziek, of heeft het te maken met je zwangerschap? 

Ik zit behoorlijk in spanning? ben sinds gistermiddag eigenlijk continu iets misselijk. Ik hoop dat het te maken heeft met een zwangerschap, maar kan natuurlijk ook griep o.i.d. zijn. Nog 2 nachtjes slapen, voor m'n gevoel nog een eeuwigheid!

Terug
Bovenaan