Nod juni

@Susannaaa je kan even twee dagen wachten.hcg verdubbeld zich elke 48 uur.de test is wel positief in ieder geval!En die van Kruidvat is inderdaad heel goed.
@Cinzi het is afwachten maar je kan altijd een beetje bloedverlies hebben begreep ik.Misschien morgen even bloed laten prikken?

Dankje dames, zal vanmiddag even bij de kruidvat langs! In ieder geval nog niet ongesteld geworden in de tussentijd.
@Cinzi nou ik denk wel dat het goed zit dan, toch? Gefeliciteerd :)

@kriebelbeestje: zo zie je maar dat het best kan verschillen per keer.. Jij hebt dus ook langere cyclussen. Wel fijn om te weten dat je in ieder geval zwanger kunt worden :) ik hoop voor je dat het snel lukt of dat je in ieder geval regelmatiger ongesteld wordt! 

Hoi dames, 
Wie kijkt er mee? Ik zit nu op dag 83 van m'n cyclus, had me er maar bij neergelegd. Morgen echo in het zkh, maar heb last van opgezette borsten. Nu heb ik dat wel vaker dus daar trek ik me niet zoveel van aan, maar gisteren had ik echt een klodder doorzichtig slijm (meer dan ik ooit had gehad/opgemerkt). Vandaag weer maar niet meer heel doorzichtig, wel heel erg rekbaar. Ik dacht net laat ik eens een ovulatietest doen... Positief! Ik snap er niks meer van. Vanaf januari gebruik ik zo nu en dan ovulatietesten en ik heb nog nooit een positieve test gehad. Wel altijd 2 streepjes zichtbaar, maar nooit de teststreep duidelijker dan de controlestreep. 
Kunnen jullie de afbeelding zien? Dit is wel echt een positieve ovulatietest toch? ?

@Zeeuws-meisje Ik heb nog nooit ovulatie testen gebruikt dus ik heb geen ervaring maar hij ziet er zeker positief uit.. maar ze slaan ook positief uit als je zwanger bent? 

@susannaaaa: gefeliciteerd!! Geniet ervan ?
Ja ik heb ook weleens gelezen dat ze positief kunnen uitslaan als je zwanger bent... Maar dan weet ik dat vast morgen misschien ook wel als ik mijn echo heb. ? Heb al een poosje niet getest. Als ik zwanger zou zijn dan zou het nu nog wel pril zijn denk ik, aangezien mijn vorige testen negatief waren. Ik ga er maar niet op hopen ?

Terug
Bovenaan