Nod juni

zeeuwsmeisje spannend zeg.. wel goed dat het positief is misschien zien ze dat morgen wel op de echo. 
susannaaaaa ik moet je dan nu toch echt feliciteren hoor. Geniet van de zwangerschap

@Susannaaa die is super mooi positief!!gefeliciteerd meis ??
@zeeuwsmeisje dat is een goede positieve ovulatie test dat wordt snel aan de slag!
Mijn nod is donderdag hebben er al meer dames getest?

@Susannaaa gefeliciteerd! en ookal is het nog zo pril probeer er wel van te genieten!

@zeeuwsmeisje je kan indd een positieve ovulatie test hebben als je zwanger ben, heb ik vaker gelezen.. dus hoop voor je dat, dat het geval is.. en zo niet dan weet je wat je te doen staat :p

@marroussia mijn NOD kan ook of aanstaande donderdag zijn of die week daarna op de donderdag, heb nog niet getest.. probeer het uit te stellen tot 20juni maar ik merk wel dat het enorm gaat kriebelen.. heb 3 testen liggen, 1 die 2v5 van de kruidvat (heb er nog 1 over van januari omdat ik toen dacht dat ik zwanger was, scheen een schijnzwangerschap te zijn) en die van de action heb ik liggen.
heb ook al met vriendlief afgesproken als ik zwanger blijk te zijn dat hij meteen een cb test mag halen die laat zien hoelang je dan al zwanger bent..

(WACHTEN DUUUUUUURT ZO LANG)

Susannaaaa, gefeliciteerd! Altijd weer mooi die positieve testen. 
Bij de andere dames lees ik ook weer goed dingen. Ik hoop voor jullie dat het raak is. 
Dat is wel vervelend aan zo een forum. Ik zit nu pas op cd 12, dus ik moet nog heel lang wachten, hahaha. 

Terug
Bovenaan