Nod juni

@marroussia ik probeer het liefst echt op z'n vroegst zo of ma te testen omdat ik niet weet wat mijn cyclus deze maand gaat doen.. maar mocht ik het niet volhouden zal ik t zeker laten weten zodat we samen kunnen testen :) (zit vandaag op dag 26 van de 28 of van de 35 - afgelopen keren was me cyclus 35dagen, was met spiraal en dit x eerste keer zonder spiraal dus weet niet wat me lichaam gaat doen)

@susannaaaa
Gefeliciteerd dame!!!
Ps is het nu de bedoeling dat we uit deze groep gaan? en waar gaan we dan heen?

@Sanne dan is het inderdaad nog even de vraag wat je lichaam gaat doen maar wie weet ben jij wel 1 van de gelukkige die gelijk zwanger is!
@Cinzi wat mij betreft mogen jullie hier ook blijven schrijven..Ik vind het leuk om te lezen hoe het bij jullie verloopt  :)

Ik zit op dag 31.. weet totaal niet wanneer mn nod gaat zijn. Heb vaker  38 39 dagen gehad dus ga daar wel een beetje vanuit. Maar blijf het  spannend vinden.  Waarschijnlijk dan een positieve ovulatie test gehad op  7 juni dus +14 is 21 juni en dan zou ik op 41 zitten.  
Afwachten dus. 

Uiteraard voor de zekerheid gisteren maar gezellig gemaakt haha. Alleen doe ik net opnieuw een ovulatietest en hij is nog steeds zo donker? Bovenste is van gisteren, onderste van net. 

@ marroussia
heb een afspraak gemaakt met de verloskundige op 8 juli (met 8 wkn)
als ik met 7 weken nog steeds licht bloedverlies heb kunnen ze wel een week eerder een echo doen... 

nee hoor Cinzi gewoon gezellig blijven ben namelijk ook benieuwd hoe het met de zwangere dames gaat, vooral de eerste 12 weken!
en ik hoop het zo Marroussia dat het raak gaat zijn.. al zegt me gevoel van niet..
en frustrerend he Kriebelbeestje dat je niet precies weet wanneer je NOD is.. heb t ook.. had zelf ook op 7Juni me eiersprong.. voelde allemaal steken bij me linker eierstok.. was ook de dagen ervoor misselijk en een beetje snel geirriteerd naar me vriend.. voelde me totaal niet lekker.. verwacht denk ik mijn NOD ook rond 20/21 Juni maar ben er niet 100% zeker van.
en zeeuws-meisje had je ook al een zwangerschaps test gedaan? had nog even voor je rond gekeken en zag dat best veel vrouwen een positieve ovulatie test hadden voor een vrij lange tijd en toch zwanger bleken te zijn.. dus mocht je nog geen test hebben gedaan doe die dan :) ben nieuwsgierig!

Hoi meiden. Ik mag uit het lijstje van juni. Door naar die van juli, ronde 14. 
Gefeliciteerd iedereen die zwanger is en succes voor de andere dames! 

Terug
Bovenaan