Nod juni

Knuffeltjeeee ik ben dus niet de enigste met een vage vagina xD word er helemaal gek van.. nat droog nat droog.. net dacht ik echt oh jeee, ik bloed.. dus snel naar de wc.. geen drupje bloed te vinden in m'n string maar wel een vochtige plek.. klein beetje wit maar meer vochtig dan wit.. en nu is het omdat het me eerste ronde is en ik hier nooit op gelet heb dat ik niet weet of ik dit elke maand heb of niet?
heb jij dit maandelijks of andere vrouwen die dit toevallig lezen?

Hi dames! Ik duik weer offline.. merk dat het forum me somber maakt, ondanks de gezelligheid hier. Het is voor mij te gericht op het zwanger worden zelf. Ik ga weer lekker fantaseren over ons toekomstige kindje en het leuk maken met mn lief. En misschien duik ik straks wel weer op in een NOD (-vul hier uw maand in-), maar hopelijk zie ik julie in een Uitgerekend (-vul hier uw maand in-) 2020. 

Heel veel succes allemaal en ik hoop dat ieder van ons volgend voorjaar een kleintje in onze armen mogen sluiten!

Hi dames! 
Mijn nod is als het goed is 27 juni. Mijn menstruatie is altijd onregelmatig geweest voor mijn miskraam in april. Na mijn miskraam ben ik 1 x ongesteld geworden, dit is dus de eerste maand dat ik kan zien hoelang mijn cyclus duurt.. 
Spannend allemaal. Wij zijn alweer bezig voor opnieuw zwanger worden. Ik kijk naar mijn afscheiding en heb 2 ovulatie testen gedaan, afgelopen vrijdag en gister.. beide een licht streepje.. Zonder dat mijn vriend het weer. Morgen is, als mijn cyclus 28 dagen is, mijn eisprong. Dus we zijn al aan het klussen?
Hopelijk is het snel voor iedereen raak! 

Ik ga mee naar volgende maand.Mijn menstruatie is aan het doorbreken.Nu oud bloed dus zal morgen wel zover zijn.Met frisse moed naar volgende maand  :)

Marroussia en je weet zeker dat het je maandelijkse feestje is? kan geen late innestelling zijn? veel vrouwen denken vaak ongesteld te zijn maar dan is het de innestelling.

@SanneStar @Marroussia ik heb geen zwangerschapstest meer gedaan, heb ze wel weer gehaald! Gisteren nog een ovulatietest gedaan en die was niet meer positief, dus heel duidelijk dat ik mijn eisprong nu heb gehad :) ben blij dat ik hem eindelijk een keer gevonden heb. Nu afwachten. We hebben het gezellig gemaakt op de dag van m'n eerste positieve streepje en gisteren. 
Mijn echo heeft wel uitgewezen dat ik PCOS heb. Ik mag wel gelijk naar de gynaecoloog. Alleen uit mijn bloedtest bleek dat mijn suiker te hoog is en de schildklier waarde ook afwijkend was :( ben benieuwd wat me nu allemaal te wachten staat.. 

Terug
Bovenaan