Nod juni

Ik ben ontieglijk chagrijnig. Gezien mn symptomen ga ik morgenochtend testen maar mijn gevoel zegt dat mijn lichaam me weer voor de gek houd. Dat maakt me nog bozer. Ik baal van al die kleine dingetjes zoals moe, hoofdpijn, duizelig, humeur van een ontplofte kerncentrale, snel emotioneel. En dan denk ik, waarom?? Waar heb ik dit aan verdient want ik ben toch nog steeds niet zwanger... (en waarom zoveel om me heen wel en waarom lijken die het van de lucht te worden). Had graag al mn frustratie van me afgebokst maar bij inspanning wordt ik weer snel duizelig.

knuffeltjeeee: wat is echt jouw laatste datum dat je, je NOD kan verwachten? Stel dat is pas volgende week doe dan pas een test meid.. ik weet het is moeilijk.. bij mij kriebelt het ook enorm.. maar liever later testen als ik niet ongesteld word of juist dat ik gewoon merk oke, hoef niet te testen want ik ben ongesteld geworden dan te vroeg testen en negatief testen daardoor.. dan ga je er van uit dat t niet zo is en blijkt het wel zo te zijn dan kan dat denk ik toch ook heel verwarrend overkomen door alle hormonen die door je lichaam heen razen.
succes en mocht je wel testen hoop ik voor je dat je een positieve test in handen hebt!

knuffeltjeeee: en nog een test gedaan of wacht je toch tot je NOD?? 
Marroussia: dat is nog afwachten denk dat ik niet mee ga naar de volgende ronde.. gisteren besloten met me vriend de 20e een test te doen i.p.v. de 21e want als ie positief is vertellen we het meteen de opa’s en oma’s van t weekend.
muts: wat jammer maar probeer positief te blijven! Ooit is t raak!

Ja ik vond nog ergens een early onder in de kast. Mijn nod was vanaf ergens 2 a 4 juni te verwachten. Het bleef omo wit...
Dus nu maar wachten tot Truus doorzet en even weer een jankdagje. 
We zijn nu straks 6 maanden bezig, exclusief september tm januari. Die mocht ik niet meerekenen ivm medicatie.
Ik heb gewoon helemaal geen zicht of stuur op mijn cyclus en dat is gewoon heel zuur.
Ik moet het dus nog steeds worden maar de nieuwe nod zal dan ergens halverwege juli worden... 
Ik ga proberen nog meer los te laten maar wat is dat moeilijk...

Terug
Bovenaan