Nod juni

[quote quote=10212899]Jup dat dus indd.. pff dus nu maar hopen op een positieve test.. Ga morgen de eerste early test doen.. hou t niet meer vol..[/quote]
En..? De test nog gedaan?

Helemaal vergeten het hier neer te zetten.. ja ik heb een test gedaan en was een knal test.. ben 4+4 zwanger.. vandaag eerste belletje met de vk gehad en volgende maand onderzoeken en echo.
vind het allemaal wel super eng en spannend! Nog zo bang dat het fout kan gaan enzo.. zal denk pas weg zijn als ik de eerste 3 maanden achter de rug heb zitten.. 

Hoi allemaal, heb nog een nieuwe NOD deze maand; 27/6. Dacht begin van de maand dat ik er wat relaxter over was deze keer, maar blijft toch weer spannend en lijkt wel een eeuwigheid te duren tot de 27e. 
Nog meer mensen rond die tijd? 

Groetjes

[quote quote=10213669]Hoi allemaal, heb nog een nieuwe NOD deze maand; 27/6. Dacht begin van de maand dat ik er wat relaxter over was deze keer, maar blijft toch weer spannend en lijkt wel een eeuwigheid te duren tot de 27e. Nog meer mensen rond die tijd? Groetjes[/quote]
Mijn nod zou ook 27/6 zijn maar mijn eisprong was 2 dagen later (voelde hem goed, veel last) nu is het nu 29/6. 
Ik vind dit ook altijd erg lang duren omdat je het zo graag wil. 

SanneStar Gefeliciteerd! Wat fijn en zo snel al! Inderdaad spannend maar gelukkig wel een nieuwe fase in :)
Kleine haha hier nog iemand die ongeduldig is.. Mijn NOD staat/stond op 29 juni. Maar aangezien mijn eisprong nog op zich laat wachten wordt dit misschien toch wat later.

Sandra vdp: ja snel hè! Had dit nooit verwacht toen ik t gesprek met me vriend had over proberen.. meteen pats boem raak! 
Was gisteren ook wel een heel emotioneel moment hoor.. in me 1tje naar de wc gegaan.. geplast in een bakkie.. test er 20sec in.. dr uit en binnen 30 sec een knal test! Heb eerst in me eentje een traantje gelaten.. naar me vriend gelopen en gevraagd of ie ff wou komen.. en toen ie t zag samen huilen, hahahaha! 
Nu is alleen de vraag waarom heb ik zo een knal test gehad?? Was me NOD toch eerder? Of ben ik in verwachting van een 2ling? Komt wel voor aan zijn kant en aan mijn kant.. hahaha.. dus ga een pretecho laten maken.. morgen even voor bellen.. heel spannend allemaal!! 

SanneStar super zeg! Gefeliciteerd!! ?
Wij hebben voor t eerst getest gisteren met een early test en vanochtend weer. Er komt een vaag lijntje in te staan. 
Hoe kan ik een foto toevoegen? Eigenlijk ben ik wel benieuwd wat jullie ervan zeggen ?

Terug
Bovenaan