Nod juni

Wat denken jullie? Niet getest met ochtend urine maar wel binnen de afleestijd. 5 dagen voor NOD.. (Kon het niet laten om te testen omdat ik me zo anders voel ???) 

[quote quote=10215392]Wat denken jullie? Niet getest met ochtend urine maar wel binnen de afleestijd. 5 dagen voor NOD.. (Kon het niet laten om te testen omdat ik me zo anders voel ???) [/quote]
Ik denk dat hij positief is! 
Overmorgen nogmaals een test doen? Voorzichtig gefeliciteerd ?

29 juni is mijn NOD. Ik ben nu al wat vermoeid en heb bultjes op/om mijn tepels. Wat was jullie eerste symptoom/symptomen? 
Ben benieuwd of er nog meer kwaaltjes op komen spelen! ?

Mijn NOD is ook 29 juni. Ik heb nog geen symthomen behalve eindeloze honger vooral in de ochtend. Spannend ! Ga jij een vervroegde test doen of wacht je tot de 30e ?

Eerste symptomen bij mij: hoofdpijn, stemmingswisselingen, buikkrampen, melkachtige afscheiding, lage onderrugpijn, misselijk en me anders voelen.. voelde me niet zwanger maar ik had t gevoel alsof mijn lichaam het me wel duidelijk probeerde te maken.
ik duim met jullie mee! 

[quote quote=10215466]Mijn NOD is ook 29 juni. Ik heb nog geen symthomen behalve eindeloze honger vooral in de ochtend. Spannend ! Ga jij een vervroegde test doen of wacht je tot de 30e ?[/quote]
Ik probeer te wachten tot de 29e... Nog een week!?? Maar mijn vriend zei; test nu gewoon... Maar ben bang voor negatieve test. Ik kijk loop der week wel of we het toch eerder doen, alleen dan zou het zijn vlak voordat we moeten werken... Weet niet or ik dat chil vind ? Ik hou er al wel rekening mee qua eten en drinken? Gister uit eten, carpaccio wou ik kiezen. Toch maar niet gedaan! ? 

Terug
Bovenaan