Nod juni

Weet niet of t nou perse symptomen zijn van een eventuele zwangerschap, maar ik merk deze week t volgende:
Vanaf vorige week zondag MOE en onwijs veel lucht in m’n buik. Dinsdag hele dag hoofdpijn en last van m’n buik. Vanaf woensdag voel ik me beter, maar ik blijf moe, steeds wat lichte krampen in onderbuik, pijn in mn onderrug. Vandaag werd ik emotioneel om een liedje wat al jaren op mn telefoon staat maar mij om een of andere reden vandaag deed denken aan een voor mij nare periode waarin dat nummer veel gedraaid werd.
@zwanger 1986: ik heb geen ervaring met de kruidvat 2v5. Dus heb geen idee.

[quote quote=10215518]Eerste symptomen bij mij: hoofdpijn, stemmingswisselingen, buikkrampen, melkachtige afscheiding, lage onderrugpijn, misselijk en me anders voelen.. voelde me niet zwanger maar ik had t gevoel alsof mijn lichaam het me wel duidelijk probeerde te maken. ik duim met jullie mee![/quote]
Gister had ik ook pijn bij mijn onderrug, bij mijn stuitbotje, ook melkachtige afscheiding en dus bultjes en erg moe! 
Nog een weekje wachten... Weet niet of ik dat volhou.? We willen zo graag zwanger worden na onze miskraam?

Ja lastig he ! Ik wacht denk ik ook nog even af heb namelijk niet het gevoel dat ik zwanger ben... Met eten en drinken hou ik rekening vanaf de eisprong. Best lastig omdat je ook nog niet echt iets kan delen. Succes deze laatste week hopelijk is het raak !

Hey allemaal,
Mega spannend dit wachten zeg...
Mijn NOD was gisteren en ik ben niet ongesteld geworden... Wel lichtelijk misselijk, maar echt maar heel licht en met korte vlagen. Soms denk ik dat ik me dan misselijk voel omdat ik er alleen aan denk. Verder merk ik niets anders aan mezelf, behalve dat ik nog geen bruin bloed meeveeg (dit heb ik altijd de dag voor mijn ongesteldheid) en dat ik nog geen krampen heb. Verder lijkt werkelijk alles normaal. 
Ik ben al sinds een paar dagen na de ovulatie druk met testen, vaker wel dan niet, zal ik maar zeggen. Een negatieve test hielp me om er juist de rest van de dag dan niet in mijn hoofd mee bezig te zijn. 
Tot eergisteren avond: met avond urine een heeeeel licht streepje. In de ochtend daarna echter niets te zien. Maar gister avond weer een heeeeel licht streepje. Alleen na de afleestijd gezien. Dus nóg maar een gedaan gisteren avond en het zelfde hele lichte streepje zichtbaar. Niet fotografeerbaar. Vanochtend weer getest, wederom weer zo'n enorm licht streepje. Niet op de foto te krijgen.
Dit waren allemaal sensitest dipstaafjes.
Zojuist heb ik toch maar even trekpleister tests gehaald, 2 voor 5 euro. En net getest... weer een licht streepje, maar deze keer wel echt waarneembaar (mijn vriend zag hem ook, maar hij snapt helemaal niets van die tests haha).

Wat denken jullie? Ik ga uiteraard de komende dafgen doortesten, maar ben benieuwd of dit een positief teken is.

[quote quote=10214740]Hoiiii Heb ondertussen nog een (3e) test gedaan en het streepje wordt steeds duidelijker… het zijn wel early testen dus ik ga zaterdag (mn nod) nog een gewone test doen en dan ga ik volgende week mensen bellen denk ik… geen idee waar ik moet beginnen  https://www.mupload.nl/img/37oqprhun4v.jpg Wat denken jullie?! Het is zo onwerkelijk…. nu kom je ineens ook aan t kijken met voeding (Ben ik sowieso al wel mee bezig) maar nu natuurlijk op de zwangerschap gericht.. Nu hopen dat alles goed (blijft) gaat (gaan)! [/quote]
Pientje... heb je nog een test gedaan vandaag?

[quote quote=10215600]Lena, mijn test was ook zo en ik ben 36 weken zwanger![/quote]
Ohhhhh nu gaat het nog meer kriebelen.
Heb je op een later moment nog 'donkerder' getest of bleef het zo licht? Of misschien gewoon één keer getest? (Kan natuurlijk ook :).)

Terug
Bovenaan