Nod juni

Dat is zeker een positieve test Lena! Per 2 dagen verdubbeld je hcg dus als je over 2 dagen weer een test doet zou hij donkerder moeten zijn. Het beste is om dezelfde testen te gebruiken omdat dat onderling toch wel kan verschillen. 
Gefeliciteerd!!?

@MSnegeneen: ja ik ga morgen opnieuw testen, ben benieuwd! Het kriebelt echt om nu al een test te doen ? voor jou ook spannend lees ik! 
@lena ik zeg ook positief! ❤️ Gefeliciteerd!
@liefdebenjij: gefeliciteerd!! ? Wat fijn! 

Wat fijn Lena. Ik vandaag getest 2 dagen voor nod. Maar nog niet echt iets te zien. Dus ik wacht het nog even af tot dinsdag.
liefdebenjij ook gefeliciteerd! Leuk

[quote quote=10215610]Dat is zeker een positieve test Lena! Per 2 dagen verdubbeld je hcg dus als je over 2 dagen weer een test doet zou hij donkerder moeten zijn. Het beste is om dezelfde testen te gebruiken omdat dat onderling toch wel kan verschillen. Gefeliciteerd!![/quote]
Bedankt! 

Ook voor de tip om hetzelfde merk te gebruiken!

@Liefdebenjij: ook gefeliciteerd! 
Herkenbaar van het nog niet kunnen bevatten. 

Zwanger 1986: succes dinsdag met de volgende test! 

[quote quote=10215599] Pientje… heb je nog een test gedaan vandaag?[/quote]
Ik heb ondertussen 5 testen afgenomen. 4 early tests van de action, waarvan er elke keer wel wat zichtbaar was maar ik wilde zó graag een dikke overduidelijke streep. Afgelopen vrijdag een normale test gedaan en ja hoor; daar was ie dan! Hahaha
Ik voelde me sowieso al anders dan anders maar dit was voor ons de 1e ronde dus ik dacht dat het misschien wel gewoon de spanning en het verlangen zou zijn. Maar nee, dus wel echt zwanger! ?
Ik heb uiteraard ook 'last' van kwaaltjes; overduidelijke aders op mn -gevoelige- borsten (ik heb ook het idee dat ze al groeien), oprispingen, vlaagjes van misselijkheid, heel moe, stemmingswisselingen en gisteren was mn NOD en niks geen bloeding gehad.
Voor iedereen die een positieve test heeft gehad; (voorzichtig) gefeliciteerd! 
Voor de meiden die het helaas nog niet hebben mogen ervaren hoop ik dat het ook snel lukt! ? 

Gefeliciteerd Pientje! ❤️
Ik heb vanmorgen ook weer opnieuw een test gedaan en ook een streepje! Hij was al iets duidelijker dan m'n test van vrijdag maar nog geen knaller. 

Terug
Bovenaan