Nod juni

Wat een hoop positieve berichten dames! Gefeliciteerd allemaal!
ik wacht nog even een paar dagen op mn NOD (27e).
ik heb gisteren en vandaag het idee alsof ik af en toe een hele lichte toeschietreflex voel in mn borsten. Zoals ik dat had bij het borstvoeding geven, maar zo licht dat ik twijfel of ik het me inbeeld.

Dank jullie wel meiden ?
Bellen jullie eerst de verloskundige of de huisarts?? Ik ben dinsdag vrij dus wil de boel officieel in gang zetten zodat alles concreter wordt.. weet alleen ff niet zo goed waar ik moet beginnen ?

Dank jullie wel meiden ?
Bellen jullie eerst de verloskundige of de huisarts?? Ik ben dinsdag vrij dus wil de boel officieel in gang zetten zodat alles concreter wordt.. weet alleen ff niet zo goed waar ik moet beginnen ?

[quote quote=10215869]pientje Gefeliciteerd. Je kan gelijk de verloskundige bellen. Huisarts stuurt je gelijk door naar de vk[/quote]
Dank je wel! ? gaan we dat doen!

Hee meiden! 
Een tijdje terug las ik mee op het forum. Afgelopen oktober een curretage gehad van een tweeling. Was een missed abortion kwamen we achter met 8 weken. Nu een tijdje niet meegelezen om de focus ook er niet op te leggen, ook vanwege onregelmatige cyclussen.
Maar de tijd om te testen kwam weer dichterbij en kon mezelf niet inhouden..
Niet eens met de 1e plas maar 2e van vandaag! Een POSITIEVE test! 
Moest dit echt even delen. Vanavond aan vriendlief vertellen!! Wel nog best onwerkelijk haha

Wat fijn niennnn! Na zo’n nare periode, dan nu weer positief nieuws. Logisch dat het nog even moet bezinken. Geniet lekker van dit moment. En succes de komende weken, ik kan me zo voorstellen dat die naast heel leuk ook heel spannend kunnen zijn.
groetjes

Terug
Bovenaan