Nod juni

Weet niet of ik de dames met een positieve test al heb gefeliciteerd maar zo niet bij deze! (Sorry begin een beetje van alles te vergeten) voor alle dames die helaas door moeten naar de volgende ronde, succes en positief blijven hè! ❤️

Hoi dames, 
Mijn NOD is 29 juni.  Bij mijn vorige cyclus was ik 3 dagen 'overtijd', getest en die was negatief. Nog geen uur erna kwam het door. Mocht het deze keer uitblijven hoeveel dagen moet ik dan wachten voor het testen? Ik zat zelf te denken aan 4 a 5 dagen. Als ik het vol kan houden ? 
Heeft het vele drinken van water invloed op de ochtend urine? 
Alvast bedankt ?

[quote quote=10216796]Hoi dames, Mijn NOD is 29 juni. Bij mijn vorige cyclus was ik 3 dagen ‘overtijd’, getest en die was negatief. Nog geen uur erna kwam het door. Mocht het deze keer uitblijven hoeveel dagen moet ik dan wachten voor het testen? Ik zat zelf te denken aan 4 a 5 dagen. Als ik het vol kan houden ? Heeft het vele drinken van water invloed op de ochtend urine? Alvast bedankt ?[/quote]
Hi.
Mijn nod is ook 29 juni, ik test dan of 30e... Vorige zwangerschap ook gedaan 1 dag na nod en toen was hij positief en duidelijk ook! Helaas miskraam geworden... Ik heb het gevoel dat ik zwanger ben, dus kan niet wachten tot zaterdag of zondag ?  

Ik zou vrijdag of zaterdag me NOD moeten hebben. En heb vanochtend een 4 dagen voor NOD test gebruikt die was negatief. Daarnet ineens bruinige afscheiding… maar nog niks wat door zet. Ik vind het wel vroeg voor menstruatie al. Maar ik heb de moed al een beetje opgegeven. Omdat de test ook negatief was vanochtend. Ik heb verder geen menstruatie klachten gehad nog, wel last gister van  lage onderug pijn. Zou ik nog kans maken ? ?

Do H: als jij eerst veel gaat drinken en dan pas je ochtend urine er uit plast en test heeft het zeker invloed maar als jij de avond er voor veel water of wat dan ook hebt gedronken heeft het geen invloed op je ochtend urine.
Gebruiker: niet iedereen voelt hetzelfde als ze zwanger zijn.. de ene voelt van alles en de andere helemaal niets.. dus daar kan je niet echt op af gaan.. net zoals een innesteling, 1 op de 3 vrouwen heeft het en sommige al 4 dagen voor de NOD maar zoals ik had het pas 1 dag voor me NOD.. enigste hoe je er vaak van uit kan gaan is dat je geen bloedverlies (dus echt ongesteld) hebt.. vergeet niet door warmte en stress kan je cyclus opeens langer duren en kan je dus laat/overtijd zijn. Testen is de enigste optie dat je zekerheid hebt.

Terug
Bovenaan