NOD juni

Vandaag zou ik ongesteld moeten worden. Kon niet wachten dus vroege test gedaan, maar helaas negatief. Had ik eigenlijk ook wel verwacht, maarja omdat ik nog niet ongesteld ben hoopte ik toch...zal vanavond wel komen net als vorige cyclus. Helaas...

Altijd teleurstellend eh?
Misschien als je ze niet doorkrijgt dat het een paar dagen later mss positief kan zijn. Zo lang ze er niet zijn is er hoop?.
Hier wordt het ook niks vermoed ik dus ga sowieso samen met jou op naar volgende ronde hopelijk meer succes dan.??

Dat hoop ik ook nog steeds haha....hoor ook dat de early test van action niet altijd  betrouwbaar is bij een negatieve uitslag...maarja...het zal wel niet hoor, maar klein beetje hoop nog....ik heb nog testen van kruidvat liggen, maar wil die nog bewaren. 

Haha nog even geduld oefenen wie weet... ik heb vandaag 4dagen voor nod getest met een van Kruidvat maar helaas negatief... mijn moed begint al wat te zakken zeker omdat ik bij sommige lees dat hij wel al positief kan zijn dan...

Jammer Voor degene die toch ongi zijn geworden en met volle moet er weer tegenaan nadat je toch flink gebaald hebt en voor degene met positief nieuws gefeliciteerd
Wij zitten nog op het bankje nod is vrijdsg
Maar heb nu symptomen die ik nog niet eerder heb gehad zoals extra speeksel en soort van steekjes aan de zijkant verder zere borsten en opgezette buik maar dat heb ik ook als ik ongi moet worden volgens mij van de week heel doorzichtig roze slijm gehad 1x en rommelde darmen wat meer dan vorige keren dus nu wel erg zenuwachtig gaan vrijdsg golf zaterdag testen dan is mijn vriend weer thuis en de kids bij hun papa en als het toch negatief is hebben we zaterdag afleiding met barbecueën bij vrienden of we zitten met een dikke grijns op de stoel 
Oh ik vind het zo spannend dat ik eigenlijk niet durf te testen 

Roodkapje ik heb een vriendin met endometreose en die is meteen nadat ze dat wist in een ivf traject gegaan...is dat niet iets voor je? Niet dat dat een pretje is...maar heb je dat advies gekregen? Ik weet er verder weinig van hoor, maar dacht dat het misschien altijd zo was dat je dan ivf nodig zou hebben...? 

Terug
Bovenaan