NOD Maart 2019

Ik kreeg gisteravond helaas gelijk, ben ongesteld geworden! Op naar ronde 6.
Ik slikte nog gewoon die tarwekiemolie pillen, maar na dag 2 met lage temperatuur wist ik dat dat niet meer zou gaan helpen. Ik zat op dag 2 net boven mijn basale temperatuur en dag 3 (gisteren) er ietsje onder. Mijn lief had al uit voorzorg chocolade gehaald en jongste bonusdochter geinstrueerd dat die alleen voor mij was ?
Als het volgende maand niet lukt, stap ik naar de huisarts voor een doorverwijzing. 

Mijn laatste begindag staat nog steeds op 28 januari... Begin nu wel stiekem te hopen... Heb wel wat kleine dingetjes waar ik last van heb maar verder blijft het zeer rustig... Mocht er 1 april nog niets zijn gebeurd wil ik nogmaals testen maar dan met clearblue. Mijn nieuwe nod zou dan staan op 3 april gok ik? Ben misselijk als ik vet gegeten heb zoals pizza.

lapjesendraadjes.  Bij mij hield tarwekiemolie de ongie ook tegen. Ga hem niet meer gebruiken. Zie wel wat er gebeurt. Balen, maar na volgende ronde zou ik inderdaad naar de huisarts stappen.  

Hoi, leuk dit forum. Ik meld me ook aan. 
NOD 3 mrt: Veerveer – 26 jaar – 1e kindje – ronde 2
NOD 5 mrt: Ramboo – 26 jaar – 1e kindje – ronde 3
NOD 7 mrt: Kabouter – 32 jaar – 1e kindje – ronde 7
NOD 8 mrt: Facha – 30 jaar – 3e kindje – ronde 2
NOD 11 mrt: Maiti – 31 jaar – 1e kindje – ronde 6
 Nod 20 mrt jolein- 30jaar – 2de kindje – ronde 5
NOD 30 mrt: Tulp - 26 jaar - 1e kindje - ronde 1

Wil je ook op de lijst?
Kopieer en plak dan de laatste versie van deze lijst (inclusief deze regel) en vul aan met je eigen gegevens.

Hoi, leuk dit forum. Ik meld me ook aan. Even opnieuw want de gebruikersnaam Tulp was al in gebruik.
NOD 3 mrt: Veerveer – 26 jaar – 1e kindje – ronde 2
NOD 5 mrt: Ramboo – 26 jaar – 1e kindje – ronde 3
NOD 7 mrt: Kabouter – 32 jaar – 1e kindje – ronde 7
NOD 8 mrt: Facha – 30 jaar – 3e kindje – ronde 2
NOD 11 mrt: Maiti – 31 jaar – 1e kindje – ronde 6
 Nod 20 mrt jolein- 30jaar – 2de kindje – ronde 5
NOD 30 mrt: Rozen– 26 jaar – 1e kindje – ronde 1

Wil je ook op de lijst?
Kopieer en plak dan de laatste versie van deze lijst (inclusief deze regel) en vul aan met je eigen gegevens.

@knuffeltjeeee mijn laatste dag was 29 januari! Vandaag zou mijn nod zijn (uitgaande van de lengte van vorige maand), vanochtend getest maar helaas negatief.

Dus we wachten nog rustig af ?

Terug
Bovenaan