NOD Maart 2019

Ik ben tegen alle verwachtingen in overtijd. Ik heb een super regelmatige cylus. Ik kan er bij wijze van spreken de klok op gelijk zetten. De enige keer dat ik overtijd was, was ik zwanger. Helaas is de test nog negatief. Als ik vanmiddag nog niet ongesteld ben, dan gaan we maar even een vroege test halen. Ik ben eerder zwanger geweest van een tweeling en toen waren de streepjes ook maar heel dun. Misschien heb ik nog weinig hcg. Fingers crossed!

@knuffeltjeeee  moest je 29 januari ongesteld worden, maar nog niet geworden? Waarom test je dan eigenlijk niet als ik mag vragen? Dan zal het nu toch wel duidelijk moeten zijn met een test? 

Hoi meiden,
Ook ik ben 7 dagen overtijd, met altijd een nette cyclus van 28 dagen. Maar 2 negatieve testen gehad.
Dit is onze 2 poging om zwanger te raken, de eerste is mis gegaan na 14 dagen overtijd met een vroegtijdige miskraam helaas maar ook toen allemaal negatieve testen..
Dit is echt niet leuk, geef me gewoon of een positieve test of word gewoon ongesteld.??

Hier hetzelfde verhaal dames.
al 2 dagen overtijd met ook een hele regelmatige cyclus en weer negatief :(.
wachten is zo lastig.

Hoi allemaal, 
Ik ben een stille lezer, maar ik wil toch graag aansluiten bij de groep, ik heb eind 2017 een miskraam gehad, ons eerste kindje was ik binnen 3 maanden zwanger moet wel erbij zeggen dat ik gestopt was met de pil maar met de gedachten van mocht het binnen half jaar, een jaar of 2 duren is het kindje welkom we hadden geen haast. Na mijn miskraam ben ik en Mn man erg bezig met ons 2e kindje maar het lukt steeds niet en we zijn beland in ronde 17 waarvan we 2x een eisprong hebben misgelopen. Ik loop sinds kort bij de fertiliteitspoli tot nu toe 2x geweest Mn cyclus is standaard 27/28 dagen en tijdens ons afspraak bij de fertiliteit kon ze precies zien dat ik net een eisprong heb gehad bij mij zag er alles goed uit via de echo. Helaas kwam we erachter dat de sperma van Mn man niet goed was moet wel erbij zeggen dat we niet op de juiste manier hadden ingeleverd (ik had hem erbij geholpen sorry voor detail na het gemeenschap kwam die in het potje klaar) omdat de eerste zaadonderzoek niet goed was wou de fertiliteitsarts dat we nog een keer zaadonderzoek deden maar dan wel op de juiste manier en dat hebben we afgelopen donderdag 14maart gedaan dinsdag 19maart krijgen we telefonisch een uitslag. Hoop zo erg dat de fertiliteitsarts zegt dat de zaadonderzoek stukke beter is dan de vorige keer, en dat ze zegt jullie hebben het eerder bewezen probeer het zelf nog maar eventjes. Maar mocht de uitslag Slechter zijn of even slecht zijn willen we toch voor iui gaan als dat mogelijk is. Mijn NOD is 22maart hoop zo erg dat het raak is dinsdag 19 maart krijgen we uitslag en hoop dat ik de fertiliteitsarts terug kan bellen en kan vertellen dat het raak is. Het enige waar ik elkedag aan kan denken is kindjes, ik werk overigens in een baby winkel waar elkedag lieve kleine kindjes komen om te shoppen super schattig allemaal maar ook soms moeilijk.

Terug
Bovenaan