NOD Maart 2019

Durf nog steeds niet te testen. ?
Geef het nog een week, mochten mn symptomen toch een menstruatie voorspellen voor komend weekend. Maar ik ga haast over mn nek van zwitserse strooikaas (wie niet), en ben ook wel echt vaak misselijk. Soms krijg ik bijna geen eten weg en ben ik het daarna aan het opboeren. Buik is nu wat rustiger. Soms een harde gevoelige buik en rommelende darmen. Ook een abbonnement nu op de wc. Moet veel vaker dan anders. Mijn borsten en vooral tepels zijn ook af en toe gevoelig. Maar straks ga ik wel weer testen en dan is t vast weer negatief, is het na al die maanden nog steeds ontpillen ofzo.. Durf gewoon echt niet meer te testen.

Zo, sinds laatste menstruatie alleen sporadisch meegelezen op het forum. Door een onverwachte gebeurtenis hebben we rond de vruchtbare periode (volgens app, geen ovulatietesten gebruikt) niet echt bewust geklust. Daarvoor wel. Deze ronde dus geen verwachting op mogelijke zwangerschap. Ook geen enkel pijntje of kwaaltje of anders-gevoel. Eerder een opvallend uitblijven van alle dingen die ik normaal richting de menstruatie voel.
Gisteren bedacht ik me ineens dat ik mijn menstruatie ook wel bijna verwachtte. Ben ik al een dag overtijd... Vandaag ook geen signalen van naderende menstruatie.. En nu ik thuis kom van mijn werk kriebelt het toch een beetje...

Ja is beetje lastig want had onregelmatige cyclus maar ik had mijn eisprong 6 maart en had de innestelingsbloeding de 11e en zat dan nu volgens de app op 12 dpo. Zou dan nu 3 weken en 6 dagen zwanger zijn. Wat klinkt dat bizar ??

@Kimmiea wauw wat super! Gefeliciteerd ?? kon je niet wachten tot morgenochtend ? maar wat een fijne uitslag voor jullie. Geniet maar lekker van deze uitslag!

Terug
Bovenaan