NOD Maart 2019

Een beetje vroeg dan voor menstruatie Mientje! Hopelijk voor jou was het de innesteling ??

Sinnes, spannend! We hebben afgesproken aankomend weekend te testen, zondag is precies 2 wkn na ov.
maar met een beetje mazzel werkt de test vanaf woensdag pas ?

We lopen wel gelijk op zo, leuk ??

Zou voor mij 4e kindje zijn.

xx

Ik weet het bluppie maar het was zo weinig dat het niet echt een innestellings bloeding leek. Wanneer zou ik kunnen testen?Laat ons hopen! Jij ook veel succes dit weekend!! Ik duim mee!!!

Innesteling kan ook een beetje bruinige afscheiding geven, hoeft niet perse veel bloed te zijn.

Hier ook mega spannend, zit steeds op de kop op de ws :p

Hoi dames!
ik had inderdaad ook 9 dagen na mijn ovulatie heel ietsje geliger/bruinige afscheiding, en een ieniemienie bloedstolsol, en lichte krampen. Dat was enkel die dag. Dagen daarop minder last, en vandaag, 2 dagen voor nod, lichte krampen en bruinig bloedverlies, niet constant maar wel de hele dag al een beetje last van. Ook heb ik al een paar dagen savonds maagzuur. Nu heb ik wel vaker voor nod bruinige afscheiding, maar meestal is dat met minimaal 1 druppel bloedverlies, nu niet... wat denken jullie? 
Groetjes

Hi!
Gek word je ervan hea lady’s van de onzekerheid!
Moest zelf vandaag bij de huisarts zijn ivm MA, 4 weken geleden. Gaf aan dat ik deze week positief getest had. En alle symptomen er weer zijn als in het begin van de tweelingzwangerschap in december. Heb na de MA geen symptomen of klachten meer gehad. Deze zijn afgelopen zondag begonnen.
Mocht niet bloedprikken op hcg vandaag van haar, om vervolgens volgende week weer te testen om te zien of het stijgt of daalt. 
Moest van haar nog maar twee weken wachten en dan maar weer een test doen. Afwachten maar... 
Hoe is het bij jullie?

Vanmorgen geen test hoeven doen, menstruatie was er vanmorgen. Heeft een week langer op zich laten wachten. Door naar volgende maand. Jullie nog veel succes meiden! 

Balen Sinneskyn, een digitale knuffel dan maar voor wat het waard is ?

RMoona, je kan nog alle kanten op denk ik? Zelf ook wel eens zuurgraden vlak voor menstruatie.

BabyAD het is helaas afwachten denk ik, net als hier. ?

Hier ook een beetje buikgriep helaas. Morgen is het precies 2 wkn na ov. Uit ervaring weet ik dat ik dan rond woensdag pas een echte positieve test zak hebben. Of ik wordt maandag of morgen gewoon ongesteld. Nog steeds geen speciale zwangerschapssypmtomen. 

Hoi allemaal,
Hier ook weer ongesteld geworden.. nu naar ronde 6.. vanaf het begin ovulatietesten aan het gebruiken. Eerst Sensitest, nu Clearblue (de roze). Heb maar 1 dag een smiley steeds. 
Slik ook Davitamon mama compleet, we leven gezond, beide 28 jaar. Om me heen steeds meer zwangeren.. pff gelukkig is mijn man wat nuchterder dan ik en kan hij heel goed relativeren!. Ben blij te lezen dat ik niet de enige ben bij wie het langer duurt.. 

Terug
Bovenaan